کد خبر 1339184
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
عتبات دانشگاهیان

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: قرعه کشی میان دانشگاهیان متقاضی تشرف به عتبات عالیات، به صورت اینترنتی انجام و نتایج آن در سایت لبیک اعلام شد، اعزام از اوایل اسفند شروع می شود.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: قرعه کشی از میان دانشگاهیان متقاضی تشرف به عتبات عالیات، به صورت اینترنتی انجام و نتایج آن در سایت لبیک اعلام شد.

بیشتر بخوانید:

آغاز پیش ثبت‌نام عتبات نوروزی از ۳۰ بهمن ماه

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: ثبت نام بیست و دومین دوره عتبات دانشگاهیان از ۱۴ بهمن آغاز و تا صبح روز شنبه ۲۳ بهمن ماه در سایت لبیک ادامه داشت و در این مدت ۶۳۱۱۸ نفر از دانشگاهیان کشور با مراجعه به سایت labbayk.ir نسبت به ثبت نام اقدام کرده بودند.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور افزود: قرعه کشی از میان دانشگاهیان متقاضی تشرف به عتبات عالیات، روز گذشته به صورت اینترنتی انجام و نتایج آن در سایت لبیک اعلام شد. بیشترین تعداد ثبت نام کنندگان این دوره به دانشجویان متأهل، دختران و پسران دانشجو اختصاص دارد.

وی ادامه داد: دانشگاهیانی که برای اعزام به عتبات ثبت‌نام کردند، می‌توانند با مراجعه به لینک اعلام نتایج در سایت لبیک و با استفاده از کد ملی خود از نتایج قرعه‌کشی با خبر شده و وضعیت خود را مشاهده کنند.

مطهری پور گفت: پذیرفته شدگان به دو صورت اصلی و ذخیره اعلام شده‌اند که اسامی آنها در سامانه جامع عتبات دانشگاهیان قابل مشاهده است. همچنین به پذیرفته شدگان به صورت پیامکی اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: اعزام دانشگاهیان در بیست و دومین دوره به عتبات عالیات از اوایل اسفند مصادف با ایام پر خیر و برکت ماه رجب آغاز و تا قبل از آغاز ماه مبارک رمضان به پایان خواهد رسید. امیدواریم زائرین دانشگاهی از فیوضات و برکات معنوی این ماه‌های شریف در جوار حرم اهل بیت (علیهم السلام) بهره مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: برای اعزام دانشگاهیان در این دوره، ۱۲۰ کاروان پیش بینی شده است که ۸۰ کاروان آن به صورت هوایی و ۴۰ کاروان به صورت زمینی اعزام می‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور تاکید کرد: در اعزام‌ها تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم و هر تغییری در روند اعزام‌ها صورت پذیرد از طریق سایت لبیک به اطلاع زائرین دانشگاهی خواهیم رساند.

وی افزود: برای اعزام حتماً باید دانشگاهیان دو دوز واکسن را تزریق کرده باشند و توصیه ما این است که اگر زمان تزریق دوز سوم فرا رسیده باشند آن را نیز تزریق کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس