کد خبر 1457582
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۱
نتایج قرعه کشی عتبات دانشگاهیان اعلام شد

قرعه کشی از میان دانشگاهیان متقاضی تشرف به عتبات عالیات، به صورت اینترنتی انجام و نتایج آن در سایت لبیک اعلام شد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام مرتضی مطهری پور، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: ثبت نام بیست و سومین دوره عتبات دانشگاهیان از ۲۲ دی آغاز و تا روز پنج شنبه ۲۹ دی ماه در سایت لبیک ادامه داشت و در این مدت۵۰۰۷۲ نفر از دانشگاهیان کشور با مراجعه به سایت labbayk.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمودند.

حجت الاسلام مطهری پور افزود: قرعه کشی از میان دانشگاهیان متقاضی تشرف به عتبات عالیات، به صورت اینترنتی انجام و نتایج آن در سایت لبیک اعلام شد. بیشترین تعداد ثبت نام کنندگان این دوره به دانشجویان متاهل، دختران و پسران دانشجو اختصاص دارد.

وی ادامه داد: دانشگاهیانی که برای اعزام به عتبات ثبت‌نام کردند، می‌توانند با مراجعه به لینک اعلام نتایج در سایت لبیک و با استفاده از کد ملی خود از نتایج قرعه‌کشی با خبر شده و وضعیت خود را مشاهده کنند.

مطهری پور گفت: پذیرفته شدگان به دو صورت اصلی و ذخیره اعلام شده‌اند که اسامی آنها در سامانه جامع عتبات دانشگاهیان قابل مشاهده است.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت :اعزام دانشگاهیان در بیست و سومین دوره به عتبات عالیات از هفته دوم بهمن ماه مصادف با ایام پر خیر و برکت ماه رجب آغاز و تا قبل از آغاز ماه مبارک رمضان به پایان خواهد رسید.

امیدواریم زائرین دانشگاهی از فیوضات و برکات معنوی این ماه های شریف در جوار حرم اهل بیت(علیهم السلام) بهره مند شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    1 0
    نوبت مردم را بدید به قرعه کشی و کادو به افراد خاص.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس