سران امارات و کویت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفتند

رئیس امارات و شاه کویت طی پیام‌هایی جداگانه، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به رئیس جمهوری ایران تبریک گفتند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری رسمی امارات (وام)، «بن زائد آل نهیان» رئیس امارات طی پیامی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به حجت الاسلام «سیدابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

از سوی دیگر، «محمد بن راشد آل مکتوم» نائب‌رئیس دولت امارات و حاکم دبی و نیز شیخ «محمد بن زائد آل نهیان» ولی‌عهد ابوظبی نیز در پیام‌هایی مشابه این مناسبت را به رئیس جمهوی اسلامی ایران تبریک گفتند.

این درحالی است که «نواف الأحمد الجابر الصباح» پادشاه کویت نیز در پیامی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به ریاست جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت. ولی‌عهد و نخست‌وزیر این کشور نیز پیام‌های تبریک مشابهی را به این مناسبت ارسال کردند.

پیش از این نیز «هیثم بن طارق» سلطان عمان پیامی را به مناسبت تبریک چهل وسومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برای رئیس جمهور کشورمان ارسال کرده بود. اخیراً هم «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش «أنصارلله» یمن با صدور پیامی، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت. در پیام سخنگوی جنبش أنصارالله یمن آمده است: ما به رهبری و ملت ایران فرارسیدن چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک می‌گوئیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 0
    به نظرم آمارات باید هرچه سریعتر از ائتلاف حجاز دست بکشد واگر دغدغه امنیتی دارد ایران مطمئن را پشتوانه خود قرار دهد
  • ساشا IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    0 0
    اولین کشوری که بعد از انقلاب برای ورود ایرانیان به خاک خود (حتی قبل تر از آمریکا) ممنوعیت و محدودیت گذاشت، همین کویت خودمون هست. حالا دارند تبریک پیروزی انقلاب می دهند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس