کد خبر 1338400
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
پیام تبریک رییس‌جمهور تاجیکستان به رئیسی: خواهان گسترش بیش از پیش روابط با ایران هستیم

رییس‌جمهور تاجیکستان در پیام تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران، با ابراز رضایت از دستاوردهای قابل توجه در همکاری‌های گسترده دو کشور گفت: خواهان گسترش بیش از پیش روابط هستیم.

به گزارش مشرق، امامعلی رحمان در پیام تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی آورده است: به جنابعالی و مردم جمهوری اسلامی ایران، از طرف خود، دولت و مردم جمهوری تاجیکستان به مناسبت سالگرد جشن ملی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید:

پیام تبریک رئیس جمهور بلاروس به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی

وی ادامه داد: ضمن اظهار رضایت از دستاوردهای قابل توجه در همکاری‌های گسترده دو کشور، ما خواهان گسترش بیش از پیش روابط در عرصه‌های محتلف به نفع مردمان با نظرداشت روحیه حسن تفاهم و اعتماد هستیم و ادامه تلاش‌های طرف‌ها را در این راستا، از جمله در زمینه گفت‌وگوهای پیوسته سطح عالی مهم ارزیابی می‌کنیم.

ببینید:

فیلم/ رئیسی: امید ما مردم است، نه وین و نیویورک

رییس‌جمهور تاجیکستان در این پیام خاطرنشان کرد: اطمینان دارم که با عزم و اراده و سعی و اقدامات سازنده مشترک، ظرفیت‌های موجود جهت توسعه روابط تاجیکستان و ایران در همه حوزه‌های مورد اهتمام در آینده نیز مورد استفاده ثمربخش قرار خواهد گرفت.

آقای امامعلی رحمان با تجدید تبریکات خود، از خداوند متعال برای رییس جمهور کشورمان سلامتی کامل و توفیق و کامیابی‌های فراوان و برای مردم ایران که «دوست مردم تاجیکستان» خواند، صلح و ثبات، بهروزی، پیشرفت و شکوفایی روزافزون آرزو کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • معین الله TJ ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    0 1
    با عرض پوزش همین چند سال پیش پشت سر هم در سخنرانی های خود رئیس جمهوری تاجیکستان، جمهوری اسلامی ایران را با انواع تهمت های فراوان تشکیل کننده جنگ شهروندی تاجیکستان اعلام کرده بود و حالا شد دوست مردمی تاجیک؛ هر کس به این سخنان از روی نیاز و تبریک از روی کینه را باور کند بدون شک در آینده نزدیک با متوجه خواهد شد که این مردک تنها در زمان های که نیاز به کمک دارد اینگونه رفتار می کند و به قول معروف اگر خرش از پل گذشت باز اون روی اساسی خود را نشان می دهد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس