کد خبر 1338527
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۸
مادورو: به جشن پیروزی انقلاب ایران می‌پیوندم

رئیس‌جمهور ونزوئلا در پیام تبریکی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران نوشت «به مردم ایران که در برابر تهدیدات امپریالیستی ایستاده و مقاومت می‌کنند، درود می‌فرستم».

به گزارش مشرق، «نیکلاس مادورو» رئیس‌جمهور ونزوئلا در پیامی توییتری چهل و سومین سالروز پیروز انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

در پیام رئیس‌جمهور ونزوئلا به مناسبت جشن انقلاب آمده است: به جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌پیوندم. به سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور و مردم ایران که ایستاده و در برابر تهدیدات امپریالیستی مقاومت می‌کنند، درود می‌فرستم. تعهد خود را برای تقویت پیوندهای برادری تأیید می‌کنم.

مادورو: به جشن پیروزی انقلاب ایران می‌پیوندم

پیش‌تر، «الکساندر لوکاشنکو» رئیس‌جمهور بلاروس هم چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت. لوکاشنکو در پیامی به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ایران نوشت: موضع قاطع تهران در تضمین استقلال، عزم حراست از انتخاب تاریخی مردم و  تعهد به عدالت اجتماعی، به این کشور در فائق آمدن بر مشکلات کمک کرده است.

امروز در حالی که مردم ایران سالرزو پیروزی انقلاب سال ۵۷ را جشن گرفتند، مقامات و روسای دولت کشورهای مختلف از جمله ارمنستان، تاجیکستان، جمهوری آذربایجان و کشورهای عربی منطقه نیز فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به مقامات و مردم ایران تبریک گفتند. رسانه‌های عربی و انگلیسی‌زبان جهان نیز به پوشش گسترده مراسم فجر ۴۳ پرداختند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    10 1
    من به شما درود می فرستم
  • IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    5 0
    ما هم به شما درود می‌فرستیم
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    1 0
    درود به شما

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس