کد خبر 1337695
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹
فهرست مهدوی‌کیا برای بازی‌های آسیایی اعلام شد

مهدی مهدوی‌کیا فهرست اولیه و ۶۰ نفره خود برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال امید ایران سال آینده در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین شرکت خواهد کرد. بر همین اساس فهرست اولیه و ۶۰ نفره تیم‌های ملی فوتبال حاضر در این مسابقات باید ظرف چند هفته آینده به ستاد برگزاری این بازی‌ها ارسال شود.

با درخواست کمیته ملی المپیک ایران، مهدی مهدوی‌کیا، سرمربی تیم ملی امید فهرست ۶۰ نفره و ابتدایی خود را به کمیته جوانان فدراسیون فوتبال اعلام کرده و با تکمیل مدارک اطلاعات لازم به این کمیته ارسال خواهد شد.

با توجه به کمبودهای موجود در خطوط مختلف، مهدوی‌کیا از تعدادی بازیکن با شرایط سنی نامناسب برای حضور در المپیک هم استفاده کرده اما همه بازیکن زیر ۲۳ سال هستند. تمرکز مهدوی‌کیا و همکارانش روی بازی دادن به بازیکنانی است که امکان حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس را داشته باشند و بر همین اساس شاکله اصلی این تیم زیر ۲۱ سال خواهد بود.

مهدوی‌کیا پیش از این همه اعلام کرده بود که بازی‌های آسیایی هانگژو و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۲ به عنوان مسابقات تدارکاتی و افزایش آمادگی این تیم به منظور حضور در انتخابی المپیک در سال ۲۰۲۴ خواهد بود.

اعلام این فهرست در شرایطی است که تا پیش از این گمانه‌زنی‌های زیادی درباره بروز برخی مشکلات و کناره‌گیری مهدوی‌کیا از هدایت تیم ملی امید وجود دارد اما این مشکلات با دخالت دبیرکل فدراسیون فوتبال حل شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • وطن پرست DE ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    0 0
    این تیم ملی نیست. وقتی مربی تیم یک طرفدار صهیونیست باشه برای من که تیم ملی نیست. تیم میلی هست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس