کد خبر 1337243
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸
بررسی و معرفی پورشه پانامرا ۴ E هیبریدی ۲۰۲۲ + تصاویر

به دنبال کاهش فروش مدل پانامرا پورشه، این خودروساز اخیراً نسخه جدیدی از این مدل را معرفی کرده است.

به گزارش مشرق، پورشه هر ساله خودروهایی تولید می کند که رکورددار فروش می شوند؛ سال گذشته خودرو الکتریکی این کارخانه خودروسازی ۴۱ هزار و ۲۹۶ و نسخه بنزینی ۳۰ هزار و ۲۲۰ نمونه در سراسر جهان فروخت.

 پورشه برای امسال نیز فیس لیفت پانامرا را ارائه کرده است که ظاهر بیرونی متفاوت تری را نسبت به نسل قبل دارد.  سیستم اطلاعاتی سرگرمی را به‌روزرسانی کرده و موتور را ارتقا داده و اکنون دارای ۶۷۱ اسب بخار قدرت است.

 S E-Hybrid، این مدل پایه پلاگین هیبریدی، گسترده‌ترین نسخه از پانامرا است که برای اولین بار به شکل اسپورت توریسمو در بریتانیا به نمایش در می آید.

معرفی پورشه پانامرا ۴ E هیبریدی ۲۰۲۲ +عکس

این خودرو دارای یک موتور توربو دوقلوی ۳.۰ لیتری V۶ بنزینی است که به یک گیربکس هشت سرعته دوکلاچه متصل شده که یک موتور الکتریکی بین این دو قرار گرفته است.

معرفی پورشه پانامرا ۴ E هیبریدی ۲۰۲۲ +عکس

باتری که فقط تا 54 کیلومتر برد الکتریکی را تامین می‌کند، در زیر کف صندوق عقب، خارج از فاصله بین دو محور  قرار می‌گیرد و می‌تواند در حین حرکت توسط V۶ (با اثر انگلی بر مصرف سوخت) یا در ۳.۶ ساعت توسط جعبه دیواری شارژ شود. 

این محدوده ناچیز یکی از معدود نقاط ضعف پانامرا ۴ E-Hybrid است، زیرا PHEV‌های جدیدتر و نسبتاً قدرتمندتر، مانند BMW X۵ xDrive۴۵e، تا ۹۶ کیلومتر را مدیریت می‌کنند. این خودرو با یک کیفیت سواری خوبی عرضه می شود و راننده در طول مسیر راحتی را به خوبی احساس می کند.

معرفی پورشه پانامرا ۴ E هیبریدی ۲۰۲۲ +عکس

  در نمای بیرونی، چراغ‌های LED Matrix با نور ویژه پورشه و نور بالا اتوماتیک را به صورت استاندارد خواهید دید که ۱۹۸۰ دلار هزینه دارد. سیستم باز و بسته شدن نرم درها نیز حدود ۷۴۰ دلار هزینه خواهد داشت که با رکاب درهای نسخه پلاتینیوم و تاج پورشه حک شده روی پشتی سرها همراه شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس