کد خبر 1337037
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲
۵۰ شاکی در پرونده کلاهبردار سایت دیوار

جانشین فرمانده انتظامی البرزگفت: فردی که با آگهی فروش تراکتور در سایت دیوار از ۵۰ نفر کلاهبرداری کرده بود، توسط پلیس فتا ساوجبلاغ دستگیر شد.

به گزارش مشرق، به گفته سرهنگ محمد معظمی گودرزی در پی ارجاع پرونده‌های متعدد کلاهبرداری از طریق سایت دیوار برای فروش تراکتور به پلیس فتا شهرستان ساوجبلاغ، بررسی موضوع در دستورکار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

بررسی‌های اولیه پلیس حاکی از این بود که فردی با آگهی فروش تراکتور در سایت دیوار با قیمتی بسیار نازل، اقدام به فریب سوژه‌های خود کرده و با چرب زبانی نامبردگان را وادار به واریز مبلغی به عنوان بیعانه کرده و پس از دریافت وجه دیگر پاسخ آن‌ها را نمی‌داد.

جانشین فرمانده انتظامی البرزگفت:در ادامه ماموران پس از انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی و هماهنگی با مقام قضایی، متهم را طی یک عملیات غافلگیرانه در شهرک ملک آباد  شهرستان چهارباغ دستگیر و مقدار زیادی کارت بانکی و تلفن همراه از مخفیگاه او کشف کردند.

او با اشاره به اعتراف متهم به ۵۰ فقره کلاهبرداری از این طریق با همدستی ۲ نفر دیگر، عنوان کرد: با اقدامات انجام شده همه مال باختگان این پرونده شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ گودرزی با اشاره دستگیری همدستان متهم در سطح شهرستان چهارباغ، گفت: کارشناسان ارزش کلاهبرداری انجام شده توسط اعضای این باند را حدود ۱۰ میلیارد ریال برآورد می‌کنند.

به گفته جانشین فرمانده انتظامی البرز کاربران اینترنتی در صورت قصد خرید از سایت‌های خرید و فروش لوازم دست دوم، قبل از رویت جنس و خریدار، به هیچ وجه مبالغی را به عنوان بیعانه به حساب کسی واریز نکنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    0 0
    درود
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    1 0
    ادم هاى طمع كار را راحت فريب ميدهند. جالبه فرم دزدى و كلاهبردارى عوض شده دسته اى و تيمى كار ميكنند و چون شريك جرم دارند سبك ترمجازات ميشوند و اين را نوعى موفقيت براى خود ميدانند. نميدانم در زندان هم باهم هستند يا جداگانه زندانى ميشوند ؟
  • علی IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    0 0
    چجور میتونم پیگیری کنم‌ازچه طریقی ماهم مالباخته ایم
  • علی IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    1 0
    چجوری پیگیری کنم‌ما هم‌مال باخته ایم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس