کد خبر 1337021
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵
بی ام و سری 3 سال 2020 در مقابل جنسیس G70 + تصاویر

هر دو خودرو وزن تقریبا یکسانی دارند و ابعاد آنها به خوبی با یکدیگر مطابقت دارد.

به گزارش مشرق، جنسیس اندکی از بی ام و طویل‌تر بوده و این مورد، فضای داخلی بیشتری را برای جنسیس فراهم ساخته است. 

بی ام و سری ۳: بی ام و سری ۳ یک سدان اسپرت بوده که دارای نقاط قوت و ضعفی است؛  رانندگی با این سدان لذت بخش است، اما آن‌طور که واقعاً یک بی ام و باید جذاب باشد، جذاب نیست.

دارای فناوری های پیشرفته است، اما بسیاری از آن‌ها کارایی ندارند. صندلی‌های این خودرو گویا از مقداری فوم پلی‌استایرن تشکیل شده اند که حس خوشایندی ندارند.

مقایسه بی ام‌و سری ۳ با جنسیس G۷۰ +عکس

در یک رقابت درگ چهارصدمتری، بی ام و ظرف پنج ثانیه می‌تواند رقیب کره‌ای خود را وادار به پذیرش شکست کند. پیشرانه‌های نصب شده بر روی هر دو خودرو، عملکرد قابل قبولی دارند و گیربکس‌ها نیز به خوبی دنده‌ها را یکی پس از دیگری تعویض می‌کنند.

مقایسه بی ام‌و سری ۳ با جنسیس G۷۰ +عکس

می‌توان استدلال کرد که تنها کاری که یک بی ام و قرار است انجام دهد این است که خوب رانندگی کند و این قابلیت در بی ام و سری ۳ تقریباً وجود دارد. سری ۳ پایه به یک موتور ۴ سیلندر ۲.۰ لیتری توربوشارژ مجهز می‌شود که ۲۵۵ اسب بخار قدرت و ۲۹۵ پوند فوت گشتاور را از طریق گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها می‌فرستد.

مقایسه بی ام‌و سری ۳ با جنسیس G۷۰ +عکس

جنسیس G۷۰: جنسیس G۷۰ یکی از مدل‌های اسپرت و پرطرفدار این کمپانی است؛ این خودرو در سگمنت سدان‌های لوکس اسپرت قرار دارد و در این کلاس مهم‌ترین رقیب او بی‌ام‌و سری ۳ است.

به عقیده کارشناسان جنسیس G۷۰ خودرویی نرم، بی‌صدا، سریع، چابک، زیبا و با ارزش خرید بالاست و تقریبا در همه زمینه‌ها عملکرد خیلی خوبی داشته است. با این حال نسبت به مدل‌های G۸۰ و G۹۰ جنسیس در مکان پایین‌تری قرار می‌گیرد.

مقایسه بی ام‌و سری ۳ با جنسیس G۷۰ +عکس

جنسیس G۷۰ مدل ۲۰۲۰ در ۴ تریم گوناگون ارائه می‌شود که شامل سدان ۴ درب ۲.۰T که دارای موتور ۲.۰ لیتری ۴ سیلندر توربو است؛ سدان ۴ درب ۳.۳T با موتور ۳.۳ لیتری توربو و ۶ سیلندر A۸ تولید می‌شود که هرکدام از تریم‌های بالا در مدل AWD نیز تولید می‌شود.

مقایسه بی ام‌و سری ۳ با جنسیس G۷۰ +عکس

تریم دیگر سدان ۴ درب ۲.۰T اسپورت M/ T است؛ این سدان‌ها قابل ارائه با موتور ۲.۰ لیتری بنزینی و یا موتور ۳.۳ لیتری بنزینی با قدرت خروجی ۳۶۵ اسب‌بخار هستند.

مقایسه بی ام‌و سری ۳ با جنسیس G۷۰ +عکس

مدل‌های مختلف جنسیس G۷۰ مدل ۲۰۲۰ قابلیت سفارش به‌صورت تک‌دیفرانسیل و دو دیفرانسیل دارند. هم‌چنین می‌توان گیربکس ۸ دنده‌ای اتوماتیک را به‌صورت سفارشی درخواست کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    0 2
    ماشین های کره ای با بی ام و مقایسه میشوند و ملت شهید پرور همیشه در صحنه و انقلابی بدنبال پراید ۲۰۰ میلیونی فقط فکر کنید چه بلایی سر این کشور آورده آید که از دنیا عقب افتاده ایم
    • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      1 1
      حالا نه اینکه تو دوران ۳۷ سال قبل انقلاب سوار پورشه میشدی
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    0 0
    اینها رو مقایسه میکنید؟ ما دیگه پراید هم نمیتونیم بخریم لطفا دیگه اینها رو نشون ندید. عقده ای شدیم رفت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس