کد خبر 1336942
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۶
مشخصات لامبورگینی هوراکان ۲۰۲۲ + تصاویر و زمان رونمایی

یک موتور ۵.۲ لیتری V-۱۰ تنفس طبیعی در پشت کابین هوراکان قرار دارد.

به گزارش مشرق، شرکت خودروسازی لامبورگینی قول داده که امسال از ۴ محصول جدید رونمایی کند و با بازنشسته‌شدن آونتادور، به‌نظر می‌رسد که در سال ۲۰۲۲ شاهد بروزرسانی‌هایی برای هوراکان و اوروس خواهیم بود.  

مشخصات لامبورگینی هوراکان ۲۰۲۲ + تصاویر و زمان رونمایی

جذابیت اصلی این خودرو در موتور V-۱۰ تنفس طبیعی ۶۰۰ اسب بخاری است که در وسط لامبورگینی با ظاهری متفاوت نصب شده است.  هوراکان را می‌توان به‌عنوان کوپه یا اسپایدر کانورتیبل پیکربندی کرد که هر دوی آن‌ها دیفرانسیل عقب یا چهار چرخ متحرک را ارائه می‌کنند.

هوراکان ۲۰۲۲ تمام ویژگی‌های ستاره بودن سوپراسپرت را دارد و تنها مشکل فضای داخلی محدود آن است. برای سال ۲۰۲۲، لامبورگینی هیچ تغییر قابل توجهی در هوراکان ایجاد نکرده است.

مشخصات لامبورگینی هوراکان ۲۰۲۲ + تصاویر و زمان رونمایی

این سوپراسپرت که هنوز به صورت کوپه یا کانورتیبل در دسترس است، همچنان دارای یک موتور V-۱۰ ، یک گیربکس اتوماتیک هفت سرعته دوکلاچه و هر دو دیفرانسیل عقب یا چهار چرخ متحرک است.

هوراکان Evo با محرک عقب، جذاب‌ترین مدل این خودرو به شمار می‌آید. تنوع زیاد گزینه‌های رنگ به این معنی است احتمال اینکه تعداد کمی از مدل‌ها از نظر رنگ، یکسان به نظر برسند، زیاد است.

در داخل، پکیج کرن اسکین، باعث می‌شود کابین و صندلی ها اسپرت‌تر به نظر برسند. در نهایت، در نسخه های Life Style و Driver Pack برخی امکانات انتخابی مانند سیستمی برای جلوگیری از آسیب دیدگی جلو، یکپارچه سازی گوشی هوشمند، یک جا لیوانی، ترمزهای کربن-سرامیکی و دمپرهای تطبیقی ​​وجود دارد.

مشخصات لامبورگینی هوراکان ۲۰۲۲ + تصاویر و زمان رونمایی

یک موتور ۵.۲ لیتری V-۱۰ تنفس طبیعی در پشت کابین هوراکان قرار دارد که هر زمان به ۸۵۰۰ دور در دقیقه می رسد. این موتور ۶۰۲ اسب بخار قدرت در مدل‌های محرک عقب و ۶۳۱ اسب بخار قدرت در نسخه‌های چهار چرخ متحرک و STO تولید می‌کند.

این خودرو با یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه اتوماتیک جفت می‌شود که به میل خود یا از طریق مجموعه‌ای از شیفترهای پدال، دنده‌ها را تعویض می‌کند. کوپه Evo چهار چرخ متحرک در ۲.۵ ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد.

در داخل، هوراکان دارای طراحی پیچیده‌ای است که دارای انواع قطعات فنی است. کابین نیز می‌تواند با انتخاب رنگ‌های متمایز و گزینه‌های مواد مختلف سفارشی شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    2 0
    من فقط یک لامبورگینی میشناسم اونم
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    1 0
    چقدر قیافه اش شبیه ماره
  • آری IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    1 1
    عمرا اگه اینا بتونن مثل ما پراید بسازن ما قدرت برتر دنیا در خودرو هستیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس