کد خبر 1337128
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
خودرو تمام برقی DS با ۸۰۵ اسب بخار قدرت معرفی شد

این ابرخودرو بر اساس خودرو مفهومی E-Tense که در سال ۲۰۱۶ معرفی شده بود، ساخته شده است.

به گزارش مشرق، DS نسخه‌ای از کانسپت E-Tense خود را معرفی کرده است. طراحان این کوپه اسپرت، آن را نسبت به قبل ارتقاء داده  و قابلیت های جدیدی به آن اضافه کرده اند. 

E-Tense پرفورمنس جدید، خودرویی تکامل یافته‌ از E-Tense با قدرت ۴۰۲ اسب بخار است که در نمایشگاه موتور ژنو ۲۰۱۶ نشان داده شد و اکنون به عنوان یک ابرخودرو با عملکرد بالا ارائه شده است.

این خودرو توسط یک پیشرانه دو موتوره جدید حرکت می کند که توسط تیم مسابقه فرمول E DS پرفورمنس طراحی شده است. در این خودرو یک موتور ۳۳۵ اسب بخار در جلو و یک موتور ۴۶۹ اسب بخار در عقب به کار رفته است که در مجموع ۸۰۵ اسب بخار  و ۵۹۰۰ پوند فوت گشتاور تولید می کند که بیش از سه برابر قدرت یک خودرو مسابقه فرمول E است.

خودرو برقی DS با قدرت ۸۰۵ اسب بخار +عکس

 این خودرو از باتری Total Energies استفاده می کند که در یک پوشش کامپوزیت کربن-آلومینیوم در عقب قرار دارد و دارای ترکیبی منحصر به فرد و سیستم خنک‌کننده است که برند خودروسازی DS می‌گوید که این باتری توان تولید  ۶۰۰ کیلووات را دارد.

خودرو برقی DS با قدرت ۸۰۵ اسب بخار +عکس

DS  با طراحی E-Tense پرفورمنس به طور غیر مستقیم اشاره کرده که قرار است در آینده خودروهای برفی تولید کند. تغییراتی که این خودرو نسبت به سال ۲۰۱۶ داشته، شامل تغییرات در نمای جلویی است که اکنون زاویه‌دارتر شده و جلوپنجره دارای علامت تجاری این برند است که با چراغ‌های جدید و یک جفت دوربین جمع‌آوری اطلاعات، احاطه شده است.

خودرو برقی DS با قدرت ۸۰۵ اسب بخار +عکس

DS می‌گوید در کابین نیز امکاناتی برای جمع آوری اطلاعات طراحی شده است. صندلی‌ها و فرمان فرمول E نشان از طراحی اسپرت این خودرو دارد. 

خودرو برقی DS با قدرت ۸۰۵ اسب بخار +عکس

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    0 0
    دانش بنیان های ایران در مورد باتری نمیخوان کاری کنن .....مسئول فناوری این مملکت چرا از اینا بازخواست نمی کنه .....امریکاییها اگر باتری سدیم یون را وارد بازار کنن اونوقت ما می دونیم شما ......بقول اخوان حسابت کنار جام بگذارم(اگه معنی شعر را تا حالا درست نفهمیدی راهنمایی:رسم تیغ کشی در حالت مستی در آیین میترائیسم ایرانی ....بازم اگر متوجه نشدی فیلم میمون مست جکی جان را ببین و میل بازی ورزش زورخانه ای ایرانی را هم باهاش قاتی کن ....البته فرض کن دستش شمشیر کوتاه دوره اشکانی است)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس