کد خبر 1336386
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶
راز استوری جنجالی کاپیتان نفت آبادان مشخص شد/ریکانی: هیچ وقت تیمم را ترک نمی‌کنم

کاپیتان تیم فوتبال نفت آبادان توضیحاتی درباره استوری جنجالی اخیر خود ارائه کرد.

به گزارش مشرق، طالب ریکانی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت آبادان اظهار داشت: امروز با تیم خوب مس رفسنجان بازی دوستانه داشتیم. به این دلیل که کارمان را در این مقطع از  فصل مثل ابتدای فصل دیر شروع کردیم، در خوزستان تیمی نبود که بخواهیم با آن بازی کنیم. به همین دلیل مجبور شدیم به تهران بیاییم و با برگزاری دیدار دوستانه خوب، خودمان را برای بازی بعدی با تراکتور آماده کنیم.

وی اضافه کرد: کادرفنی آنچه می‌خواست امروز به دست آورد. امیدوارم  از بازی با تراکتور، نیم فصل دوم را محکم‌تر شروع کنیم.

کاپیتان نفت آبادان درخصوص نقش ویژه‌اش در جمع کردن مشکلات این تیم، پاسخ داد: من کاری نکردم اما دست بچه‌ها درد نکند که در بدترین شرایط، حرمت همدیگر را حفظ کرده و به نفت آبادان احترام گذاشتند. در تیمی که پول نداشته باشد، حرمت و احترام از بین می‌رود اما به حدی بازیکنان بزرگ و جوان‌های فهمیده داشتیم که به راحتی توانستم کار را جمع کنم.

ریکانی افزود: مشکلات مالی از سال‌های گذشته هم برای نفت آبادان وجود داشت اما امسال شرایط خیلی تغییر کرد. سال‌های قبل تا هفته چهارم یا پنجم مشکل داشتیم اما در ادامه وضعیت خوب می‌شد اما امسال بی‌پولی به ۱۵ هفته رسید. بچه‌ها به جایی رسیده بودند که نمی‌توانستند خانه بروند زیرا نمی‌توانستند در چشم خانواده‌شان نگاه کنند. خیلی سخت است یک فوتبالیست ۱۵ هفته یا شش ماه پول نگیرد.

وی عنوان کرد: برخی بازیکنانی هم که از فصل قبل در نفت هستند، از اردیبهشت یا خرداد پول نگرفته بودند اما با همت بچه‌ها در بدترین شرایط بازی با ذوب‌آهن را بردیم. پس از آن ۵-۴ روز تمرین نداشتیم. هر کاری می‌کنیم برای هواداران است. از بچگی در آبادان هستم و مردم فقط همین تیم صنعت نفت را دارند. چیز دیگری ندارند و همه وجودشان این تیم است. هرکاری انجام بدهیم و اگر با تمام وجود هم بجنگیم، فقط برای دل این هواداران است.  

هافبک نفت آبادان درخصوص پیشنهاداتش از تیم‌های مطرح کشور  اظهار داشت: نمی‌گویم پیشنهاد نداشتم اما همیشه دوست دارم در شهر خودم بازی کنم. همیشه گفته‌ام از مدرسه فوتبال در نفت آبادان بودم و با تمام وجود برای این تیم و شهرم می‌جنگم. حتی به شوخی به بچه‌ها گفتم با تیم امیدها برای دیدار جام حذفی به خرم‌آباد می‌روم زیرا یک قهرمانی باید برای آبادان بیاورم. این تیم قهرمانی کم دارد. هیچ وقت به جدایی از نفت فکر نکردم.

ریکانی افزود: دو بار از صنعت‌نفت به اجبار جدا شدم اما وقتی در استقلال خوزستان، فولاد و سپاهان حضور داشتم منتظر زنگ نفت آبادان بودم. این تیم که خانه‌ام است قلبی دوست دارم و با تمام وجود برایش بازی می‌کنم. هیچ وقت صنعت‌نفت را ترک نمی‌کنم مگر اینکه مرا نخواهند.

وی درباره استوری اخیر خود که شایعاتی را درباره جدایی‌اش از نفت آبادان ایجاد کرد، گفت: به دلیل فشاری که روی مجموعه تیم، کادرفنی و بازیکنان آمد استوری گذاشتم تا فشارها از روی دوش بچه‌ها برداشته شود. نمی‌خواستم جایی بروم اما گفتم شاید اگر من از نفت بروم، مشکلی از بچه‌ها حل شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس