کد خبر 1336289
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
مچ بند ردمی

شرکت شیائومی اعلام کرده است که قصد دارد در رویدادی که نهم فوریه برگزار می‌شود، مچ بند هوشمند جدید خود به نام Redmi Smart Band Pro را معرفی کند.

به گزارش مشرق، Redmi Smart Band Pro مانند بیشتر مچ‌بندهای سلامتی اخیر با اینکه یک دست‌بند است، ولی ظاهری شبیه یک ساعت هوشمند دارد. این گجت پوشیدنی دارای صفحه نمایش ۱.۴۷ اینچی Super AMOLED با رزولوشن ۱۹۴ * ۳۶۸ پیکسل و تراکم پیکسلی PPI ۲۶۵ است. بدنه این محصول به رنگ مشکی است و از مواد اولیه‌ای مانند الیاف شیشه‌ای تقویت شده و پلی‌کاپرولاکتام تولید شده است.

مچ‌بند هوشمند ردمی چه ویژگی‌هایی دارد؟ +عکس

مچ‌بند هوشمند ردمی Smart Band Pro از ۱۱۰ حالت ورزشی محبوب مانند دویدن، دوچرخه‌سواری، شنا و یوگا پشتیبانی می‌کند. این محصول به صورت خودکار نوع فعالیت ورزشی در حال انجام را تشخیص می‌دهد و میزان انرژی مصرف شده را اندازه‌گیری می‌کند. Redmi Smart Band pro از برنامه‌هایی مانند اپل هلث و استراوا نیز پشتیبانی می‌کند، اندازه‌گیری سطح استرس، ضربان قلب و کیفیت خواب نیز از جمله دیگر ویژگی‌های این گجت پوشیدنی در نظر گرفته می‌شود.

مچ‌بند هوشمند ردمی چه ویژگی‌هایی دارد؟ +عکس

مچ‌بند جدید ردمی قادر است سطح اکسیژن خون کاربران را حتی هنگام خواب نیز بررسی کند، این محصول با یک بار شارژ کردن در استفاده‌های معمولی تا ۱۴ روز و در حالت ذخیره انرژی تا ۲۰ روز کاربر را همراهی می‌کند. به نظر می‌رسد که قیمت Redmi Smart Band Pro روی جعبه آن ۸۰ دلار درج شده است، این بدان معنا است که قیمت واقعی آن کمتر است. بعضی از گزارش‌های منتشر شده نیز نشان می‌دهد که این محصول در هند با قیمت تقریبی ۴۰ دلار به فروش می‌رسد.

مچ‌بند هوشمند ردمی چه ویژگی‌هایی دارد؟ +عکس

منبع:ایمنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس