انهدام باند خانوادگی سرقت منازل در شمال تهران

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۳ نفر از اعضای باند سرقت منازل در محله میرداماد خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای از دستگیری اعضای باند سارقان مسلح که در پوشش خانواده در محله میرداماد تهران قصد انجام سرقت از یک منزل را داشتند خبرداد و گفت: هویت ۲ سارق متواری شناسایی و تلاش برای دستگیری آن‌ها ادامه دارد.

وی افزود: با توجه به اعلام حضور سارقان در محله میرداماد عوامل تیم عملیاتی ضربت سرکلانتری سوم برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: با حضور ماموران در محل اعلامی، سارقان به سمت آن‌ها تیراندازی و با خودروی ۲۰۷ از محل متواری شدند.

وی افزود: طی تعقیب و گریز متهمان هر ۴ لاستیک خودرو مورد اصابت گلوله ماموران قرار گرفت و ۳ نفر از اعضای باند از جمله یک زن و کودک را دستگیر شدند.

سرهنگ موقوفه‌ای اظهار کرد: پس از متوقف شدن خودرو یکی از اعضای این باند اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کرد که در این حادثه یکی از ماموران از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد.

به گفته رئیس پلیس پیشگیری تهران، اعضای این باند برای پوشش سرقت‌های خود با به همراه داشتن زن و کودک در قالب یک خانواده و با استفاده از پلاک‌های سرقتی خودرو، اقدام به سرقت از منازل می‌کردند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    22 1
    برای اصلاح قوانین مبارزه با مجرمان و اوباش ابتدا باید سر مار را قطع کنید، (کانون وکلا)
    • ج IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
      16 0
      خیلی خوب گفتید. این کانون وکلا به عنوان یک باند سیاسی تمام امور حقوقی و قضائی مردم ایران قبضه کردن و فقط دارن پول پارو میکنند.
    • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      0 0
      موضوع عجیبی ( برای من) رو مطرح کردید. کاش بیشتر توضیح میدادید چون من هم با داشتن پرونده قضایی و وکیل، کمی شک برده بودم.
  • عبدالله مومن IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    25 0
    چرا مطابق دستور صریح اسلام در خصوص قطع دست دزدان ، اقدامی نمی شود ؟!
  • محمود IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    7 0
    از ناحیه شکم؟! وای خدا، یعنی مأمور نباید در مأموریت و حداقل در ماشین گشت یک جلیقه ضد گلوله میداشت؟! اصلاً مسئولین محترم متوجه هستند که این مأموران خانواده دارند! داغدار میشن،و هزار و یک مشکل دیگه؟!
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    11 0
    شما هم بعد از شلیک تیر به شکم مامور بدون تیر اندازی با کلی مشقت و التماس دستگیرش کردید. یک اصل در پلیس باید جا بیافتد کسی که قصد جان مأمور کرد باید قصد جانش کرد ... حد اقل جوری تیرش بزنید که تا آخر عمر ناقص بشه
  • DE ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    0 0
    همیشه یادمون باشه یک سارق را با تاکسی و یکنفر مامور ببریم به دادگاه ولی فراموش نکنیم حتما در وسایلش سرکشی نکنیم و بازرسی نکنیم وباید بدانیم که این مطلب بشدت مسئله طرفداران حقوق حشره منظور حقوق بشره‌ همون بشر های جانی ، ستون پنجم، اراذل و اوباش ، غربگداها و جاسوسان و رفرمیست های امریکایی در تمام دنیا و نوکرهای امریکا... که در هر کشوری به زیر حداقل هم نمیرسند و بقیه انسانها حق و حقوق ندارند چون نوکر امریکا نیستند و در نتیجه حقوق بشری امریکا حالیشون نمیشه یعنی شامل حالشون نمیشه. یادتان باشد علت زیاد شدن و پررو شدن اراذل و اوباش بخشی از آماده سازی فتنه بزرگ در کشور است و حرکت اراذل و اوباش و برخورد ضعیف پلیس با آنها را دشمن و ارباب غربگدایان دقیقا زیر نظر دارد تا بتواند در آینده برای فتنه مسلحانه درست برنامه ریزی کند. اراذل و اوباش دست و بازوی اختاپوسی امریکا برای به قدرت رساندن وباره نوکران غرب در ایران هستند.
  • IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    0 0
    تیراندازی؟ اونم کودک و زن؟
  • علیرضا IR ۰۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    0 0
    یعنی اینقدری که به پلیس در ایران تعرض میشه و گلوله میخوره تو آمریکا که این همه اسلحه دست مردم هست پلیس آخ نمیگه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس