کد خبر 1336034
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۴
کیهان: اصلاح‌طلبان قمپز در کردند!

گفتم: رابرت مالی، نماینده آمریکا در امور ایران گفته است حتی اگر با ایران به توافق هم برسیم نمی‌توانیم درباره برخورد دولت بعدی آمریکا با این توافق تضمین بدهیم!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: از وین چه خبر؟!

گفتم: رابرت مالی، نماینده آمریکا در امور ایران گفته است حتی اگر با ایران به توافق هم برسیم نمی‌توانیم درباره برخورد دولت بعدی آمریکا با این توافق تضمین بدهیم!

گفت: این دیگر چه جور توافقی است که طرف مقابل با صراحت می‌گوید درباره انجام تعهداتمان تضمین نمی‌دهیم؟!

گفتم: پس برای چه مذاکره می‌کنند؟! 

گفت: آمریکا وقتی قاطعیت مذاکره‌کنندگان و اصرار ایران را

بر دریافت تضمین دیده است خودش را به موش‌مردگی زده که ببینید! قوانین آمریکا به ما اجازه تضمین نمی‌دهد!

گفتم: خُب با این حساب برجام بی‌برجام. نخود، نخود، هرکه رود خانه خود! 

گفت: ما که از اول گفتیم برجام مُرده و باید جسدش را دفن کرد تا عفونت آن در فضا پراکنده نشود!

گفتم: ایول! یارو را برق گرفته بود و مرده بود، مردم به جای انگشت با فازمتر روی قبرش فاتحه می‌خواندند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • mojtaba SE ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    6 0
    با حال بود
  • IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    1 1
    خُب با این حساب برجام بی‌برجام. نخود، نخود، هرکه رود خانه خود! /// بهتره غنیسازی رو ببریم روی 95 درصد.
  • IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    1 0
    فارغ از شوخی توافق پایدار با آمریکا امکان ندارد پر واضح است جمهوری خواهان به همین برجام پر عیب و نقص هم ایراد دارند و در هر توافقی دوباره در صورت به مسند نشستن پاره اش خواهند کرد این وسط یا باید از توافق خارج شویم یا با حداقل دادن امتیاز یک توافق تا دوره دموکراتها ببندیم مواد غنی سازی شده ۶۰ و ۲۰ درصد هم تحت پلمپ سازمان ملل در داخل کشور بماند و سانترفیوژهای آن هم صرفا خاموش شود و نه معدوم که هر وقت توافق را دوباره به هم زدند ما از همین نقطه شروع کنیم
  • IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    2 0
    اف بر این اصلاح طلبان کسی که چهار سال بعد را نمیتواند تضمین بدهد چرا اینها تابیست سال بعد تعهد دادهاند اگر چه اصل قضیه نابود کردن میوه ها ودستاوردهای انقلاب ی بود که شیطان به هیچ گونه نتوانسته بود از بین ببره که با برجام توافق شیطان وجاسوسانش به این هدف رسید
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    3 0
    برای اجرای سیاست قطعی یعنی لغو تمام تحریم‌ها از سوی آمریکا و راستی‌آزمایی آن توسط ایران هیچ مذاکره‌ای لازم نبوده و نیست؛ چه رسد به‌اینکه مذاکره فرسایشی شده و زمزمه‌ی مذاکره‌ی مستقیم با آمریکا مطرح می‌شود! از وزارت امور خارجه می‌خواهیم تا مذاکرات را در اسرع وقت به حالت تعلیق در آورند و تا زمانی‌که غربی‌ها به تعهدات خود عمل ننموده‌اند، به مذاکرات باز نگردند.
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    2 0
    1- مذاکره بعد از اعلام سیاست قطعی، به‌ویژه به‌صورت فرسایشی غلط بوده و هست. 2- آمریکا شیطان بزرگ، زورگو و تحمیل‌کننده‌ی حرف باطل است، و حرف حق را نمی‌پذیرد. لذا مذاکره‌ی مستقیم با آمریکا غلط اندر غلط بوده و هست. 3- از تمام مسئولین می‌خواهیم به جد به خطوط قرمز رهبری در اجرای سیاست قطعی و عدم مذاکره‌ی مستقیم با آمریکا پایبند باشند.
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    2 0
    بارها تجربه کرده‌ایم که آمریکا شیطان بزرگ است و وعده‌هایش جز دروغ و فریب‌کاری نیست. اخیراً هم دیدیم که آمریکایی‌های عهد شکن، در برجام بسیار وقیحانه عمل کردند
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    2 0
    آمریکا باید تمام تحریم‌ها را با هر برچسب و به هر بهانه و در هر زمانی که وضع کرده است، برای همیشه و به طور یک جا و در عمل لغو کند؛
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    2 0
    درخواست مؤکد ما از دولت و مجلس انقلابی، مقاومت مقتدرانه در برابر فشارها و تهدیدات غرب و رژیم صهیونیستی، و مقابله به مثل لازم با طرف‌های غربی تا رسیدن به یک توافق عالی با مشخصات فوق‌الذکر یا نپذیرفتن هرگونه توافق دیگر است.
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    1 0
    به هر نسبت که به‌دنبال مذاکره و هر نوع توافق با شیطان بزرگ و دنباله‌روهای اروپایی‌اش باشیم اقتصاد کشور به همان نسبت شرطی خواهد شد؛ اما اگر مذاکرات و تعهدات هسته‌ای برجامی خود را تا زمان لغو تمام تحریم‌ها و راستی‌آزمایی آن به حال تعلیق در آوریم و به دنبال مقاوم‌سازی اقتصاد و خنثی‌سازی و بی‌اثرسازی تحریم‌ها باشیم، قطعاً نقمت و تهدید تحریم را به نعمت و فرصت تبدیل کرده‌ایم؛ در این‌صورت حربه‌ی تحریم برای همیشه از دست دشمنان گرفته خواهد شد و در جنگ اقتصادی موفق خواهیم شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس