کد خبر 1336022
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۶
حسین شریعتمداری نمایه

حق مسلم مردم است که بدانند در ملاقات آقای خاتمی با جرج سوروس صهیونیست چه گذشته است که مدعیان اصلاحات (البته برخی از آنها و نه همه آنان) از افشای آن تا این ‌اندازه هراس دارند؟

به گزارش مشرق، حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در یادداشتی تحت عنوان حالا بفرمائید چه کاسه‌ای زیر این نیم کاسه است!؟ نوشت:

روزنامه شرق در شماره دیروز خود (۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۰) مصاحبه‌ای با خانم‌ها، ابتکار، شجاعی و مولاوردی داشته است. در بخشی از این مصاحبه، خانم ابتکار به گونه‌ای غیرمنتظره که احتمالاً از یک ماموریت قبلی حکایت دارد! می‌گوید: «داستان ملاقات با سوروس ساختگی بود و فرد اتهام‌زننده هم اقرار کرد»! خانم ابتکار که می‌داند دروغ بزرگی گفته است بلافاصله از موضوع خارج می‌شود و درباره آن هیچ توضیح دیگری نمی‌دهد. در این خصوص گفتنی‌هایی هست. بخوانید!

۱- ماجرای ملاقات آقای خاتمی با جرج سوروس (سرمایه‌دار صهیونیست آمریکایی و پشتیبان و تامین‌کننده مالی فتنه آمریکایی- اسرائیلی ۸۸) را نگارنده بر اساس شواهد و اسناد غیرقابل‌انکار مطرح کرده بودم و آقای خاتمی برای رد گم کردن از اینجانب شکایت کرده است ولی از آنجا که از اسنادی که در اختیار داریم با خبر است جرأت پیگیری شکایت خود را نداشته و هنوز هم ندارد. چرا که افشای این اسناد، از پشت صحنه آمریکایی- اسرائیلی فتنه ۸۸ پرده بر می‌دارد.  

۲- خانم ابتکار نمی‌گوید چه کسی ماجرای این ملاقات وطن‌فروشانه را اتهام ناروا ‌(!) دانسته و به قول ایشان به دروغ بودن آن اعتراف کرده است!؟ اگر طرح این ملاقات از جانب نگارنده بوده است -که بوده است- باید انکار آن نیز از سوی اینجانب صورت گرفته باشد و حال آنکه بنده بیش از یک زونکن از اسنادی در اختیار دارم که در انجام این ملاقات کمترین تردیدی باقی نمی‌گذارد. برفرض که فردی ادعا کرده باشد که ماجرای این ملاقات را او مطرح کرده و دروغ هم بوده است! که باید گفت این فرد سَر پیاز بوده یا تَه پیاز!؟ و در کدام نقطه از ماجرا قرار داشته است!؟ آنچه در میان است ماجرای ملاقات خاتمی با جرج سوروس صهیونیست و اسناد غیرقابل تردیدی است که انجام این ملاقات را تائید می‌کند. حالا اگر به کسی ماموریت داده باشید که ادعا کند داستان ملاقات را او مطرح کرده و دروغ بوده است! چه تغییری در اصل ماجرا پدید می‌آورد!؟ درباره اسناد چه می‌گویید!؟ ضمناً علاوه‌بر اسناد فراوانی که از این ملاقات حکایت می‌کند، کیان تاجبخش که از جانب جرج سوروس برای تسهیل فتنه ۸۸ انتخاب شده و در ایران حضور داشت نیز بعد از بازداشت در مصاحبه تلویزیونی خود به این ملاقات اعتراف کرده است.

۳- یک بار در پاسخ به انکار این ملاقات از سوی مدعیان اصلاحات، خطاب به آنها نوشته بودیم چرا از آقای ظریف نمی‌پرسید!؟ و توضیح نداده بودیم چرا باید از آقای ظریف بپرسند! اما، اکنون اعلام می‌کنیم که آقای ظریف نیز که در آن هنگام نماینده ایران در سازمان ملل بود، در ملاقات آقای خاتمی با جرج سوروس حضور داشته است. آقای ظریف تاکنون در این‌باره سکوت کرده‌اند و با شناختی که نگارنده از آقای ظریف دارم تصور می‌کنم که ایشان نخواسته است با انکار این ملاقات مرتکب دروغ شده باشد.  

گفتنی است که در مرداد ماه ۱۳۸۸ «کیان تاجبخش» مشاور «بنیاد سوروس» در چهارمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده اغتشاشات فتنه ۸۸، از دیپلماسی «مسیر دو» (Track Two) میان چهره‌های سیاسی ایرانی و آمریکایی با حمایت مالی «بنیاد راکفلر» و «بنیاد سوروس» پرده برداشت و از جمله، گفت؛ «اگر ما یکی از اولین نمونه‌های این برگزاری ارتباط، [را] سفر آقای «عطریانفر» به بنیاد سوروس ببینیم، می‌توانیم نهایتا [آن را در] ملاقات مستقیم جناب آقای «خاتمی» ‌همراه با جناب آقای «ظریف» با آقای «سوروس» ببینیم، بنابراین، این یک ارتباط مستمری بوده که ادامه داشته است.».

۴- با توجه به اسنادی که کمترین تردیدی در انجام ملاقات یاد شده باقی نمی‌گذارد، اصرار آقای خاتمی بر انکار ملاقاتش با جرج سوروس را می‌توان اعتراف ایشان به زشتی و پلشتی اقدامی دانست که مرتکب شده است. جرج سوروس یک کلان‌سرمایه‌دار صهیونیست است که به تامین‌کننده منابع مالی کودتاهای رنگی در کشورهای مخالف آمریکا شهرت دارد و خود او نه فقط این واقعیت تلخ و استکباری را انکار نمی‌کند، بلکه با افتخار نیز از آن یاد می‌کند. سوروس مدیر ارشد شورای روابط خارجی آمریکا، شریک اقتصادی بنیادهای اعانه ملی برای دموکراسی (NED)،

و خانه آزادی (FREEDOM HOUSE)، بنیانگذار موسسه جامعه باز (OPEN SOCIETY INSTITUTE)، صاحب موسسه مالی بین‌المللی فاند منیجمنت (FUND MANAGEMENT) و... است. سوروس کینه‌توزی خود علیه اسلام و دشمنی با انقلاب اسلامی را پنهان نمی‌کند. او بعد از شکست فتنه آمریکایی- اسرائیلی ۸۸ که در آن نقش ویژه‌ای داشت، در مصاحبه‌ای گفته بود؛ قول می‌دهم که تا پایان سال جاری (سال ۲۰۱۰) جمهوری اسلامی سرنگون خواهد شد!

۵- اکنون این سؤال از آقای خاتمی در میان است که مگر بین شما و جرج سوروس چه موضوعات و مسائلی رد و بدل شده است که از افشای آن نگرانید تا آنجا که ترجیح می‌دهید اصل ملاقات را انکار کنید!؟ هویت سوروس به عنوان دشمن سرسخت اسلام و انقلاب اسلامی کاملاً شناخته شده است و حضور پررنگ شما به عنوان یکی از سران فتنه آمریکایی- اسرائیلی ۸۸ نیز قابل انکار نیست. آیا ملاقات شما و جرج سوروس با فتنه ۸۸ بی‌ارتباط بوده است!؟ فتنه ۸۸ با هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی شکل گرفته بود و تمامی مراحل آن با فرمول کودتاهای مخملی انطباق داشت تا آنجا که ما در کیهان تمامی مراحل فتنه را از قبل پیش‌بینی می‌کردیم. بدیهی است که فقط خداوند تبارک و تعالی از غیب آگاه است بنابراین پیش‌بینی‌های ما از نوع غیب‌گویی نبود، بلکه به علت آگاهی ما از فرمول کودتاهای مخملی بود. به عنوان مثال از قبل می‌دانستیم که نقطه هدف‌گذاری شده فتنه انتخابات نیست، و به همین علت تیتر یک روزنامه کیهان روز چهارشنبه ۲۰ خرداد۱۳۸۸ اینگونه بود «این هشدار جدی است: آخرین پرده سناریوی افراطیون آشوب پس از شکست».

و ... بعدها، فتنه‌گران از اصل ماجرا پرده برداشتند با شعار «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است»! هدف واقعی سران و اصحاب فتنه (بخوانید آنچه جرج سوروس و سایر مدیران بیرونی فتنه در پی آن بودند) را برملا کردند. جناب خاتمی حتماً به خاطر دارند که بعد از حماسه ۹ دی که نقشه آمریکایی- اسرائیلی فتنه را نقش بر آب کرد، ریچارد ‌هاوس مسئول شورای روابط خارجی آمریکا با تاسف گفت؛ دوستان ما در ایران (یعنی همان‌ها که نتانیاهو از آنها با عنوان بزرگترین سرمایه اسرائیل یاد کرده بود)، خیلی زود به پایان ماجرا پرداختند. یعنی خیلی زود شعار یاد شده را سر دادند!  

اکنون باید گفت؛ مگر خواست جرج سوروس دقیقاً همان نبود که سران و اصحاب فتنه آمریکایی- اسرائیلی ۸۸ انجام دادند!؟ بنابراین حق مسلم مردم است که بدانند در ملاقات آقای خاتمی با جرج سوروس صهیونیست چه گذشته است که مدعیان اصلاحات (البته برخی از آنها و نه همه آنان) از افشای آن تا این ‌اندازه هراس دارند!؟ مگر آقایان شعار نمی‌دادید که دانستن حق مردم است!؟ خُب حالا بفرمائید زیر این کاسه چه نیم کاسه‌ای بوده است!؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 51
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 14
  • IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    53 9
    کاسه وطن فروشی افسادطلبی زیر نیم کاسه خیانت به مردم و کشور
    • آدریان دریا IR ۰۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
      31 8
      خیلی جالبه خود سوروس هم میگه من نه مذهبی ام و نه خدا رو قبول دارم. البته افسادطلبان بدخیم از جمله خاتمی ملعون و همپالگی های بدبختش مثل ظریف به جای توبه به مسیر جهنمی شون ادامه میدن.خدا رو چه دیدی شاید مصداق آیه شریفه فی طغیانهم یعمهون هستند.
    • IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
      6 9
      تو چي ميگي
    • تبریزی IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
      25 2
      کار این منافقین پادو غرب از کاسه گذشته
    • ناشناس IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
      0 5
      قدر اصلاح طلبان رو بدونید چون در مواقع بحران و زلزله های سیاسی سوپاپ اطمینان شما هستند . خیلی شما به خاتمی مدیون هستید هرچند که خودم به شدت ازش متنفرم .
    • DE ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
      0 0
      تو چي ميگي؟ با تو نبود
    • DE ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
      0 0
      قدر اصلاحطلبان را بدانید چون هرچه رانتخوار و دلال و غربگدا و ندانم کار و برانداز و فتنه گر.. ...هست را زیر یک پرچم جمع کردند .وگرنه پخش میشدند در تمام احزاب و همه جا را اصلاحات میزدند میرفت پی کارش. تعفن افکار غربگدایی در خیلی جاها بلند شده بود . دین از سیاست جداست افکار داروینیست ها و مارکسیست ها و کمونیست ها و اصلاح طالبان است. منافقین قبل از انقلاب با ۴ اصل دیالکتیکشون رسیدند جاییکه اصلاحات بناست ۴۴ سال بعد برسه . اصلاحطمعکاران ۴۰ سال از منافقین عقب تر هستند.
    • علیرضا IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
      1 0
      استاد، سوروس و خاتمی دیگه جایی ندارند ،به فعلی ها بچسب و مواظبشان باش.
  • IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    2 15
    مشرق نیوز
    • IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
      20 5
      بقیشو احتمالا دستت خورده پاک شده من برات مینویسم : مشرق نیوز دمت گرم!!!
    • IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
      19 0
      خانم ابتکار ابتدا لازم است به تأیید یا تکذیب اتهاماتی که به وی و خاندانش مبنی بر پیشینه مذهبی ایشان وارد شده است بپردازد، سپس اگر صلاحیت داشت در باره مبرّا بودن اتهامات دیگران سخن بگوید!!!!!!!!
  • IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    36 6
    احسنت
  • هادی NL ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    44 3
    کسی که با دشمن قسم خورده و خونی اسلام و ایران ملاقات داشته ، صرف اداشتن همین ملاقات یعنی خیانت به کشور و باید اعدام بشه ، اینها باهاشون هیچ برخوردی نمیشه به همین دلیل ترسی از خیانت به کشور ندارن .
  • علی مشهدی IR ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    21 7
    درود و سلام خدا بر عمار انقلاب و سردار قلم برادر حسین شریعتمداری که همچون خاری در چشم ضدانقلاب و استخوانی در گلوی افساد طلبان داخلی و خارجی هستی.
  • بنده خدا IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    16 0
    خانم ابتکار و اقای خاتمی هر دو در یک مسیر حرکت می کنن خانم ابتکار اتفاقا خیلی هم پیشتاز هستن ببینین توی کتاب سودای سکولاریسم نوشته سید یاسر جبرائیلی چی درباره این دو نفر نوشته
  • IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    13 4
    مماشات با افسادطلبان و فتنه های پنهان و آشکارشان برای من قابل درک نیست!
  • میترا IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    16 3
    یک پیشنهاد ساده تر برای جناب خاتمی !!! اگر قبول ندارید که با سورس ملاقات کرده اید حداقل علنی عمکلرد او در کودتای مخملی را محکوم کنید اینکه کار سختی نیست
    • DE ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
      0 0
      هقربونت مگه مغز آهو حورده خاتمی
  • IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    19 7
    حاج حسین فدایی داری به مولا. خانم ابتکار که معلوم الحاله. متخصص جیغ بنفش به قصد واردات بنزین برای جناب هاشمی عزیز دل !! اینها ول کن بچسب به سران "اصلاحات" که هدفی جز سرنگونی جمهوری اسلامی ندارن.
  • IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    19 2
    چرا با اینهمه اسناد و دلائل ، محاکمه و بازخواست نمی شوند
    • ناشناس IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
      0 8
      چقدر شما باهوش هستی آفرین
  • IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    17 5
    چرا کسی برخورد نمی کند
  • عبدالله IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    8 2
    سلام به تجربه ثابت شده باصطلاح طلبها حتیٰ بیش از آنکه علناً موافق فیلتر است اهل سانسورند. کافیست انتقادی مستدل برای‌شان بفرستید تا علاوه بر چاپ ننمودن نظرتان، حساب‌تان را نیز ببندند و السلام
  • IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    13 1
    پیگیری قضایی کنید اگه اینقدر خیانت شده
  • حسین IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    10 2
    سر مار نظام سرمایه داری و قطع کردن بهتره با دو سه تا پادو در افتادن
  • IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    14 2
    این اصلاح طلبان، نه تنها دشمن ایران اسلامی هستند بلکه در اصل دشمن اسلام هستند و به این خاطر با انقلاب اسلامی سرجنگ دارند زیرا این انقلاب اسلامی است. روز به روز، طشت رسوایی خیانت هایشان بیش تر از بام به زمین می افتند.
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    17 1
    اگه شما سند دارید بهتر نیست به جای دعوای رسانه ای و درگیری ذهنی مردم به وزارت اطلاعات و قوه قضاییه و ... رجوع کنید؟!
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    2 4
    شما درست می گی آقای ظریف خیلی به ارتکاب دروغ حساسه ،با اینحال اینکه اینها با جورج سوروس ملاقات کردن رو قبلا گفته بودی ما هم قبول داریم که ملاقات کرده بودن ،اصولگرا ها می دونن اصلاح طلبها می دونن مردم هم می دونن
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    5 0
    وزرات اطلاعات ؟
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    13 2
    خوب اگه سندی هست رو کنید بزارید مردم ببینند
    • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
      10 4
      علیه خاتمی سند داشته باشه و رو نکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
      0 0
      بذارید درست است با ذال از گذاشتن می آید.سپاسگزارم.
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    3 4
    درود
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    6 4
    حرف حساب
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    10 4
    درود بر سردار قلم
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    7 4
    دقیقا
  • دانشجو IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    3 3
    درسته. موافقم
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    18 2
    ضمن تقدیر و تشکر از جناب آقای شریعتمداری ؛ بدیهی است که اگر فردی به صرف اینکه ملبس به لباس روحانی باشد و یا اینکه مدعی شود که از نسل سادات است ، دلیل بر این نخواهد بود که فرد مزبور معتقد به اسلام است ؛ کما اینکه در دوران معاصر عناصری بوده اند که علی رغم ملبس بودن به لباس روحانیت ، خیانت های بزرگی را نسبت به اسلام و مسلمین و مردم ایران مرتکب شده اند. لذا بنا بر فرمایش حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه، اینگونه افراد دزد هایی هستند که لباس روحانیت را دزدیده اند!. در ضمن با توجه به اینکه در زمان اشغال لانه جاسوسی این احتمال و امکان وجود داشته که آمریکا سعی کند که توسط عوامل خود عناصری را در قالب مترجم و یا ... ، و بنا بر اهداف مد نظر خود به لانه جاسوسی بفرستد !. . لذا ضروری است که توسط کارشناسان، در این زمینه هم بررسی لازم بعمل آید!. همیشه این امکان هست که عواملی ظاهر فریب در صحنه حضور داشنه باشند که کاسه ای زیر نیم کاسه دارند!.
    • DE ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
      0 0
      سید خندان سالها امام جماعت مسجد هامبورگ بوده و دور از وطن و در دل و دامان غرب ملاقات ها از قبل شروع شده بایستی افرادیکه در آن سالها با سید خندان رابطه داشتند را اسکن سیاسی کنید. در انتخابات ریاست جمهوری چنان تبلیغات عظیمی غربی ها و غربگدایان برایش کردند ."بی سابقه " .
  • حسام IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    11 10
    شما مدعی هستید و برای اثبات ادعایتان باید یک برگ از ان زونکنی که میفرمایید را نشان دهید
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    1 6
    احسنت
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    1 5
    درود بر شما
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    11 0
    ما از شما،آقای شریعتمداری میخواهیم اسنادتان رو در کیهان چاپ کنید
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    0 0
    چه خبر بوده.
  • محمد IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    1 11
    کاشکی روزنامه کیهان نسخه الکترونیکی داشت تا همگان دسترسی بیشتری به آن داشتند خبرگزاری فارس و مشرق گزیده ای از مطالب روزنامه کیهان در خبرگزاری های خود می آورید که جامع و کامل نیست
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    3 2
    امریکا هدف غیر از خلع سلاح ایران و بعد بمباران ندارد. هر وقت دارائی های ایران ازاد شد و ایران توانست بدون مزاحمت تجارت کند. بعد ایران باید به برجام بر گردد. تا رسیدن به این هدف ایران باید فقط در فکر گسترش روابط با دوستان باشد
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    7 1
    جسارتا تصویری از این ملاقات منتشر بفرمایید.
  • فیروزی IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    1 4
    درود
  • عشق وطن!! IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    1 1
    دمت گرم. استادقلم ایران زمین!! واقعاحرفاش رابایدتاریخ نویسی کرد. چقدردرست واساسی این ذات مزدوراصلاحات را از عمق شناخته. اصلاحات یدونه ازاقدام مثبتش نام ببره ک بدردملت خورده باشه؟ گرانی مسکن یاخودرو. یارانت ارز4200 یا ماجرای 88یابنزین گران وظلمی ک درحق ماروستاییان کردبرای یه سفربه شهربایدکل سهمیه بنزینمون ک میره هیچ پول چندروز کارگریمون بدیم بنزین و.... و.. هزاران نفاق وفتنه دیگراین باند سرسپرده
  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    0 0
    با سلام و احترام بر جناب آقای شریعتمداری و تشکر از ایشان : انتخابات بهانه است __اصل نظام نشانه است __ دشمن درون خانه است __مانند گرگ بلانه است __ زوزه بگوشت رسید __مپاش بدوستت اسید __ طناب وحدت مَبُر __فریب دشمن مخور __ دستت بدستش گذار __کاری مکن بی گدار __ عاقل و اندیشمند __بگیرد از حکیم پند __ بر سر هم زنیم چند ؟__بر دل دشمنان قند __ چرا کنیم ای عزیز ؟__خوب و بد از هم تمیز __ با خرد و دین دهیم __ز شرّ شیطان رهیم __ گر همه در یک مسیر __ بوده و نیستیم اسیر_ کآن ره دین خداست __ از ره شیطان جداست
  • محمدایوب IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    0 0
    جای سئوال دارد مجلس وکیل الدوله ها که به ظریف رای اعتماد دادند واما آقای لاریجانی که جیغ بنفش میکشد که چرا رد صلاحیت شده مرد حسابی چند دوره رییس مجلس بودی یعنی خبر نداشتی ظریف به همراه خاتمی با جورج سوروس دیدار داشته ومانع رای اعتماد نشدی همین برای رد صلاحیتت کافیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس