کد خبر 1316874
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۹
حسین شریعتمداری نمایه

نیم نگاهی به انبوه دروغ‌های شرم‌آوری که این جریان مشترک داخلی و خارجی علیه تمامیت نظام می‌بافند و منتشر می‌کنند، به وضوح نشان می‌دهد که از آن سوی مرزها مدیریت می‌شوند.

به گزارش مشرق، حسین شریعتمداری طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت:

۱- برخی از مدعیان اصلاحات و دست‌اندرکاران دولت قبل (و نه همه آنها) بجای آنکه از افتضاحات ۸ ساله خود و انبوه مشکلاتی که بر سر ملت آوار کرده‌اند شرمنده باشند، در اقدامی کاملاً هماهنگ با دشمنان بیرونی به دروغ‌پراکنی و سیاه‌نمایی علیه دولتی روی آورده‌اند که فقط سه ماه از تشکیل آن می‌گذرد و به گواهی آنچه همگان به وضوح می‌بینند، ضمن آنکه با همه توان مشغول آواربرداری از خرابی‌های دولت موسوم به تدبیر و امید! است، آستین همت بالا زده و در همین مدت کوتاهی که از عمر آن می‌گذرد دستاوردهای چشمگیر و غیرقابل انتظاری داشته است.

۲- پیش از این در یادداشتی با عنوان « تابلوها را جا به جا نکنید» به ‌اندکی از بی‌تدبیری‌های ۸ ساله دولت قبل اشاره کرده و آورده بودیم؛

تاسیسات هسته‌ای کشور را به مرز نابودی کشاندند و پیشرفت هسته‌ای را متوقف کردند. قرار بود در مذاکرات هسته‌ای تحریم‌ها را لغو کنند ولی نه فقط هیچ تحریمی لغو نشد بلکه به علت نابلدی، نفوذ عوامل دشمن و گرایش به سازش، صدها تحریم دیگر نیز به آن اضافه کردند. و همزمان، مشکلات کمرشکنی نظیر گرانی افسارگسیخته کالا و خدمات مورد نیاز مردم. چوب حراج به بیت‌المال و تعطیلی صدها کارخانه و مراکز تولید. کاهش ده‌ها برابری و نزدیک به سقوط ارزش پول ملی. سرازیر کردن ۳۰ میلیارد دلار ارز و ۶۰ تن طلا به حلقوم مفسدان و رانتخواران (دیروز سخنگوی قوه قضائیه از تشکیل ۱۲۵۰پرونده قضایی - فقط در تهران - برای حیف و میل ۱۰میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی خبر داد که گزارش مبسوط آن در کیهان دیروز آمده است)، افزایش ۸ برابری قیمت مسکن. تنزل ۶ رتبه‌ای اقتصاد کشور از هجدهمین رتبه در اقتصاد دنیا. شکستن رکوردهای تورم، رکود و ضریب‌جینی و گسترش فقر و بیکاری و فاصله طبقاتی و ... را به ملت تحمیل کردند. نقدینگی را که می‌توانست و باید روانه عرصه تولید شده و باعث کسب و کار شود، از ۴۳۰ هزار میلیارد تومان به ۴ هزار هزار میلیارد تومان افزایش دادند و تولید و کسب وکار را با رکود شدید و بی‌سابقه (و نه کم‌سابقه) روبه‌رو کردند. کشور را از خودکفایی در تولید گندم و گوشت قرمز و گوشت مرغ به واردات این اقلام ضروری و معیشتی مردم کشاندند.

با دیپلماسی انفعالی، راه را برای باج‌خواهی دشمنان باز کردند و امنیت و اقتدار کشور را به مخاطره ‌انداختند و با کنار رفتن خود علاوه‌بر مشکلات یاد شده که فقط ‌اندکی از بسیارهاست، خزانه را نه فقط خالی، بلکه با بدهی فوق کلان تحویل دولت آقای رئیسی دادند تا آنجا که دولت کنونی فقط بابت یک قلم از این بدهی‌های به ارث برده باید تا سال ۱۴۰۵ هر ماه به طور متوسط مبلغ کلان ۱۰ هزار میلیارد تومان پرداخت کند و ...

۳- و اما، کسانی که - از داخل و خارج- این خسارت‌های انبوه و کلان را به ملت و نظام تحمیل کرده‌اند، با بهره‌گیری از رسانه‌های اجاره‌ای و پشتیبانی آشکار دشمنان بیرونی و به بهانه «نقد» ! حرکت مشترکی را با خمیرمایه دروغ‌پراکنی و اتهام‌زنی علیه نه فقط دولت، بلکه علیه نظام آغاز کرده‌اند. اقدامی که غیر از «وطن‌فروشی» با هیچ واژه‌ای قابل تعریف نیست.

نیم نگاهی به انبوه دروغ‌های شرم‌آوری که این جریان مشترک داخلی و خارجی علیه تمامیت نظام می‌بافند و منتشر می‌کنند، به وضوح نشان می‌دهد که از آن سوی مرزها مدیریت می‌شوند. کافی است دروغ‌ها و تهمت‌های این جریان آلوده را با آنچه مقامات و رسانه‌های آمریکایی و اسرائیلی و اروپایی بر قلم و زبان دارند به مقایسه بنشینید تا انطباق بی‌کم و کاست اتهامات مطرح شده از سوی پادوهای داخلی آمریکا را با کانون اصلی مدیریت آنها در آمریکا و اسرائیل به وضوح ببینید.

بفرمائید! مقایسه کنید!

۴- بسیاری از سیاه‌نمایی‌ها و اتهاماتی که در این حرکت مشترک داخلی و بیرونی علیه نظام مطرح می‌شود به ‌اندازه‌ای سخیف و دم‌دستی است که شاید طرح آن از سوی جریان یاد شده عجیب به نظر برسد چرا که دروغ بودن آنچه ادعا می‌کنند، به آسانی قابل درک است ولی با این وجود چرا مطرح می‌شود؟! و این سؤال جدی را پیش می‌کشد که این جماعت با چه انگیزه‌ای آتش به شخصیت و حیثیت خود ‌انداخته‌اند؟! در این خصوص تنها دو علت قابل شمارش است و علت سومی نمی‌تواند در میان باشد.

اول؛ آنکه جریان یاد شده در دروغ‌پراکنی‌ها و اتهام‌زنی‌های خود تصمیم گیرنده اصلی نیست، بلکه مامور به انجام دستوراتی است که از کانون‌های بیرونی به این جریان دیکته می‌شود! اظهارات نتانیاهو را به خاطر ‌آورید که آشکارا از این جریان با عنوان «بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران» یاد می‌کرد و یا در جریان فتنه آمریکایی - اسرائیلی ۸۸، شیمون پرز، رئیس‌جمهور رژیم جعلی و کودک‌کش اسرائیل، درباره این جریان سیاسی (دقیقاً همین جریان سیاسی) می‌گفت که

« آنها به نمایندگی از اسرائیل‌، علیه جمهوری اسلامی ایران به مقابله برخاسته‌اند»... و جریان مزبور تاکنون جرأت تکذیب آن را نداشته و ندارد. و یا در اکتبر ۲۰۰۹ (مهر ماه ۱۳۸۸) جان‌هانا، مقام وقت وزارت خارجه آمریکا از نشست خود با تعدادی از افراد نزدیک به سران فتنه ۸۸ در اروپا خبر داده و گفت «آنها (بازهم همین جریان) تأکید کردند تحریم‌ها باید در دُزهای قوی اعمال شود. آنها گفتند یک دُز ضعیف و یا یک رویکرد تدریجی در تحریم‌ها به رژیم ایران فرصت می‌دهد تا خود را با آن تنظیم کند. تحریم‌ها برای آنکه موثر باشد، باید مثل یک شوک عمل کند نه یک واکسن»! و یا دوبار ملاقات یکی از سران فتنه با جرج سوروس، سرمایه‌دار صهیونیست و دشمن تابلودار اسلام و انقلاب و ایران، قبل از شروع فتنه آمریکایی - اسرائیلی ۸۸ و ... (گفتنی است ایشان به خاطر افشای ملاقاتش با جرج سوروس از نگارنده شکایت کرده است ولی حاضر به پیگیری شکایت خود نیست تا اسناد این ملاقات در دادگاه ارائه نشود). این روزها دقیقاً همان جریان آلوده است که به دروغ‌پراکنی علیه نظام و انقلاب مشغول است. از این روی تعجب‌آور نیست که دروغ‌پردازی‌ها و اتهام‌زدن‌های این طیف علیه نظام و انقلاب و دولت مردمی، با آنچه مقامات و رسانه‌های دشمن مطرح می‌کنند، بی‌کم و کاست منطبق باشد!

و دوم؛ اینکه جریان مورد اشاره به خوبی می‌داند که دروغ می‌گوید ولی از آنجا هیچ واکنشی از سوی مراکز ذیریط نمی‌بیند، حتی بعد از افشای دروغ‌ها و بی‌اساس بودن تهمت‌هایی که مطرح کرده است، به نوع دیگری آنها را تکرار می‌کند. شبیه آنچه در ماجرای گوهر عشقی و گریم نوری‌زاد با سس گوجه‌فرنگی و تحریف شخصیت شهیدسلیمانی، دروغ‌پردازی درباره بودجه حوزه‌های علمیه، دفاع از دیدگاه آمریکا و اسرائیل در مذاکرات وین، همسویی با خواسته دشمنان درخصوص صنایع موشکی و حضور ایران در منطقه و ده‌ها نمونه دیگر، شاهد بوده و هستیم.

و اکنون این سؤال جدی در میان است که اگر کار جماعت یادشده وطن فروشی نیست، پس چیست؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 61
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 8
  • RO ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    12 46
    اصلاحات مرد وکفنش هم پوسید دست بردارید ازآن مرده
    • سعید IR ۰۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
      8 1
      خیر! توهمات ذهن این جماعت عام البلویٰ از خودشان خطرناکترند!!! همین چند روز قبل یک موتوری از ذهن معلول و بیمار سعید حجاریان بیرون پرید و پیرزنی را مورد ضرب و شتم قرار داد! «حجاریان فاسد و بیشرم،ملت را متهم به نهایت ابژه گی نمود»،برای شیعه معتقد مرز خیال و واقعیت کاملا مشهود است و عقلاء آنها به هیچ عنوان مرز خیال و واقعیت را گم نمیکند!
    • ali IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
      4 9
      این آقا چرا در مدت مشابه دوره اصلاحات از این افاضات نمی فرمودند ؟؟!! اینطور که پیش می رود تا ۸ سال آینده هم با سرپوش بر مشکلات فعلی ، همه مسائل را به دولت قبل نسبت خواهد داد.
    • IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
      2 3
      هنوز داره از تو کفنش جفتک میزنه، باید عین هندیها بسوزونیمش و خاکسترش رو هم بریزیم تو دستشویی شاید دست و داره!!!!
    • هادی IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
      4 0
      اگر دست برداریم ، دستشون برای نسل بعد رو نمیشه و کثافت کاری ها و جنایات و خیانت هاشون رو نمیشه و ممکنه دوباره در این کشور قدرت رو به دست بگیرن و این مملکت و ملت دوباره از یک سوراخ نیش بخوره ، درک کن !
    • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
      2 0
      خودشو به مردن زده ساده نباش
    • تومخی IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
      0 0
      اینا که نمیمیرن همیشه هستن طلب کار حقوق ها نجومی میگیرن و خیانت میکنن.
  • IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    34 7
    ننگ بر هر چه وطن فروشه .. مردم اینها را به تاریخ میاندازند
    • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
      3 1
      چرا حکومت اجازه می‌دهد این خائن ها رخنه کنند در مراکز تصمیم گیری؟
  • IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    27 9
    لطفا این گزارش آماری عملکرد دولت سابق را در سطح وسیع . به اطلاع عموم برسانید ... همه کیهان بدستشون نمیرسه . صدا و سیما . ساعات مشخصی برنامه دنباله دار با افراد آگاه داشته باشه . حتما مردم پیگیری میکنند . تقاضای ما هم همینه . خسارات برجام را توضیح دهند .. دزدی و حیف و میل و فساد و بسیار ضررهای مادی مالی و معنوی اشخاص منتسب و منتصب به اینها را .
    • IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
      1 0
      بنده خدا ، تو چقدر ساده‌ای !
    • هادی IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
      2 0
      دقیقا این رو در گروه های واتساپی و تلگرامی حداقل پخش کنیم
  • IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    26 6
    وطن فروشی یعنی همکاری با دشمن .
  • IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    42 3
    آقای شریعتمداری وطن فروشی نیست!!!!! بلکه .... که شاید از وطن فروشی بدتر باشد!!!
  • چلبی IR ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    25 12
    برخورد شود باهاشون
  • شهاب سنگ IR ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    27 7
    باید خیانتها و خسارتها این طیف مزدورو ب ملت نشون بدهیم تا ملت کارشونو ی سره کنن
  • DE ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    28 14
    درود بر شریعتمداری
  • IR ۰۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    28 10
    حرف حساب
  • IR ۰۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    22 11
    دقیقااااا
  • US ۰۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    22 6
    موافقم
  • IR ۰۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    28 3
    چرا محاکمه نمیشوند
    • ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
      0 0
      به علت عدم شفاغیت
  • فرزاد IR ۰۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    9 0
    چی بگم
  • از سنندج IR ۰۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    20 17
    درود بر شریعتمداری. گل گفتی مثل همیشه
  • مجید IR ۰۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    13 5
    واقعا
  • آزادیان IR ۰۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    23 14
    از حسین شریعتمداریها و مشرق نیوزها تقاضا داریم که نگذارند اکبر عبدی ها و ابطحی ها و اقتصاد نیوزها و اعتمادها تاریخ را تحریف کنند و دولت تحقیر و ذلت را تطهیر
    • ناشناس IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
      0 0
      اکبر عبدی ؟؟ بازیگر سینما رو میگی ؟؟ یا منظورت عباس عبدی دیوارنورد هستش ؟؟؟ کدوم یکی رو میگی ؟؟؟؟؟
  • IR ۰۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    23 7
    اصلاح طلبان و بعضی از دولت مردان زمان روحانی کشور و سرمایه های ما را بر باد دادند
  • حسین IR ۰۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    22 6
    محااااااااااااااااکمه
    • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
      1 0
      محاکمه ؟!! تهش شد قدردانی از سیف و عراقچی . بسه دیگه بخدا
  • IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    13 6
    اینها .... سیاسی هستن،تمام
  • IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    1 1
    سلام علیکم حسین آقا لطفا حرص نخورید: بجز رئیس جمهور و چندتا از وزرا بقیه امور کشور توسط همان تفکر غرب گرای وطن فروش اداره می شود.
  • رامین IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    1 0
    اصواگراها که خودشون....
  • IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    0 0
    حرفی برای گفتن نمیمونه
  • رضا IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    0 3
    آقای شریعتمداری نظرات فرق داره شما میخواهید کشور را نظامی کنید مثل کره شمالی تو با این پستات پست گرفتی به اینجا رسیدی
  • رضا IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    1 1
    مردم دیگه از این حرفهای شما خسته شدند مسئولیت را به گردن دیگران میندازند
  • ح ر IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    1 0
    خدا لعنت کند این حزب و حزب بازی را که افراط و تفریط این احزاب پدر مملکت و ملت را درآورد.
  • IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    2 0
    جریان فاسد غربگرا که اسم اصلاحات را یدک میکشند چه زیبا اسمی برای خود انتخاب کردند اصلاح طلبان همان منافقان ایات ابتدایی سوره بقره هستند
  • IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    1 2
    امیدوارم تا ۲۰ سال آینده مشغول آواربرداری دولت قبل نباشید. یک سوال! اگه دولت قبل، هسته ای رو نابود کرده پس دولت فعلی تو وین سر چی مذاکره میکنه؟
  • IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    1 1
    تو شرمگين شدي كه امثال روحاني و تيمش اين كار رو بكنن؟
  • عباس خسروی IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    1 1
    سلام، درود بر شرفت آقای شریعتمداری، اینها وطن فروش به معنای واقعی هستند
  • هادی IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    1 0
    واقعا یادداشت به موقع و خوبیه... اما سوال اینه که سازمان های نظارتی دقیقا چه کار میکردند؟ البته قوه قضائیه ای که طبری رو معاونش بود اهمال و ندیدگرفتن این فساد ها طبیعی است!
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    1 0
    جناب آقای حسین شریعتمداری جسارتاً شما در مورد تبرئه سیف و عراقچی توسط دیوان عالی کشور بخاطر خیلی از خیانت ها و فسادهای دولت تدبیر و امید نظری ندارید ؟
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    2 1
    شما خودت روحانی یک ماه بود اومده بود صد برابر اینا ایراد گرفتی حالا چی شده که تقد دولت گناه کبیره شده حاجی
  • محمدایوب IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    1 0
    آقای شریعتمداری واقعا درست وحرفهای شما تمام با مدرک است این وطن فروشان نشان داده اند که اگر مدرک نبود فورا شکایت میکردند
  • رضا IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    2 0
    جناب شریعتمداری خدا خیرتان بدهد که این را رسوا میکنیید: ولیکن سوال اصلی این جاست که قوه قضاییه چرا با امثال این آقایان برخورد نمیکنند مثل قضیه گوهر عشقی و غیره
  • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    1 1
    یکی نیست به اینا بگه این بچه بازی رئیس ول کنین به فکر معیشت مردم و ارزش پول باشین هر دوره که میان دوره قبلی رو محکوم میکنن تمومی نداره و که متضرر میشه،مردم همیشه در صحنه
  • IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    1 1
    حسین شریعتمداری صد در صد راست میگه
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    1 0
    عزیز من حرف شما درست . اما سئوال اینه اگر یک زمانی هم پاشون به دادگاه باز میشه بجای محکومیت میشن قهرمان ملی مثل سیف و عراقچی !!! آخه تناقض در گفتار و عمل چقدررررررررررررررر
  • محمدایوب IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    1 0
    آقای شریعتمداری ‌ برای برخورد دو قطار مترو فورا کمیسیون وهیئت ووو راه انداختند تا علت حادثه را پیدا کنند که کردند خطای انسانی بود. کاش برای زندگی 80میلیون ایرانی هم ارزش قائل بودند وحداقل یک هیئت بررسی سانحه شکست آنرا بررسی میکرد قطار برجام که زندگی مردم را بارزده بود و راهبر آن سرمست سر ازپا نمی شناخت وعوامل همراه او هم با فریاد زنده باد اورا تشویق می‌کردند واو با سرعت سرسام آور می‌راند وبرای منتقدینش دست تکان میداد وناسزا می‌گفت ودربیابان برهوت آمریکا می‌راند که ناگهان با بوفالو وحشتناکی به نام ترامپ برخورد کرد وقطار ازریل خارج وزندگی مردم نابود شد راهبر قطار گفت تقصیر من نبود اگر آن بوفالو نیامده بود من موفق بودم اگر بررسی میشد امروز علی لاریجانی که کمک اصلی راهبر قطار بود امروز در مقابل شورای نگهبان گردنکشی نمی کرد وان ها که برای آن راهبر کله شق هورا می کشیدند امروز که زندگی مردم نابود شده هرروز تشویق به شورش نمی‌کردند
  • رضا.پ IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    1 1
    درودبرحاج حسین افشاگرانقلابی ولایتمدار
  • ناشناس IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    0 1
    شما جه گلی دارید به سرما بزنی
  • سیدجعفرکاظمی IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    1 0
    آقای مدیر مسئول ، خواندم ،همه مواردی که گفتی درست است . ولی آدرس پرتقال فروش را ندادی نکنه شما بلدی؟!!
  • محمد IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    1 1
    باید در درجه اول روحانی و ظریف با آن خنده های کریحه اش را محاکمه کنند
    • رضا IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
      0 2
      اتفاقاً ما عشق ميكنيم از خنده هاى ظريف ، ايشالا به حق فاطمه زهرا (س) لباش هميشه خندون و شكفته باقى بمونه و از جميع بلايا و حسادت حسودان و حماقت اصوليون محفوظ باشه . الهى آمين يا رب العالمين .
  • محمود زاهدان ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    0 0
    خیانت به ملت وانقلاب و شهدا و ایثارگران .
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    1 0
    عدم بازخواست و محاکمه ی بانیان وضع موجود توسط نظام ، باعث ناامیدی مردم شده است و اینگونه القا شده که همه دستشان تو یه کاسه هست و همه ... که عواقب بدی دارد
  • ناشناس IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    0 0
    یکی از این اواربرداریها بگو. مگر برجام به سرانجام رسید جلو گرانیها گرفته شده.و ........
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    1 0
    خب معلومه چیست ! اصلاح طلبی است !
  • علی IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    2 0
    همه مسئولین وطن فروشن وگند زدن فقط دارن میندازن گردن هم ونشون میدن باهم اختلاف دارن تا مردمم سرگرم همبن دروغابشن
  • DE ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    2 0
    جناب شریعتمداری، شما که وطن فروش نیستی، چرا اینقدر اشتباه اندر اشتباه میکنی. ما در کلاف سردر گم اشتباهاتیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس