کد خبر 1335679
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹
پروژه‌ای عجیب برای غایبین جام جهانی

سری آ ایتالیا در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری تورنمنتی در آمریکا در حین برگزاری جام جهانی قطر است.

به گزارش مشرق و به نقل از توتومرکاتو ویب، مسئولان سازمان برگزاری رقابت‌های لیگ فوتبال ایتالیا شامل لوئیجی دی‌سیروو رئیس سازمان لیگ و میچله سیکارس مدیر بازاریابی این لیگ، به نیویورک سفر کرده‌اند و در حال گفت‌وگو با مسئولان فوتبال آمریکا هستند تا زمینۀ برگزاری این رقابت‌ها مهیا شود.

آندرئا بروتی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ ایتالیا در این مورد گفت: «ما در مرحله اولیه هستیم و چند ماهی است در حال مطالعه روی این پروژه هستیم. این یک تصمیم خلق‌الساعه نیست. در یک جام جهانی ۷۳۶ بازیکن از تیمهای شرکت کننده در مسابقات فرصت حضور در این تورنمنت را دارند. در سال ۲۰۲۲ حدود ۸۵ بازیکن از سری آ در جام جهانی حضور یافتند. در لیگ ایتالیا حدود ۶۵۰ بازیکن رسمی در تیمهای مختلف فعالیت می‌کنند. فرستادن ۸۵ بازیکن به جام جهانی و رها کردن تعداد قابل توجهی بازیکن از ۱۳ نوامبر تا اوایل ژانویه یعنی بیش از یک ماه و نیم، اتفاقی است که در جریان جام جهانی می‌افتد.»

او در توضیح جزئیات تورنمنت گفت: «این تورنمنت حدود ۲۰ روز طول می‌کشد که این یعنی تعداد زیادی بازی و کلی فعالیت تیمی. بنابراین بعد از این مدت یعنی در ژانویه بازیکنان در آمادگی کامل در سطح بازیکنان شرکت کننده در جام جهانی قرار دارند.»

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس