کد خبر 1335650
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵
عدالت با اراده قهرمانان محقق می شود نه با دفاع از رژیم کودک کش

کمیته هماهنگی گروه های مقاومت عراق عملیات گروه «الویة الوعد الحق» علیه امارات را تبریک گفت و این عملیات را اقدامی مشروع برای ایجاد بازدارندگی در مقابل یک کشور مجرم و کودک کش قلمداد کرد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری شبکه اطلاع رسانی مقاومت عراق (الاعلام المقاوم)، کمیته هماهنگی گروه‌های مقاومت عراق با صدور بیانیه‌ای عملیات گروه مقاومت 《الویه الوعد الحق- فرزندان جزیره العرب》 علیه امارات را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید:

توطئه اطلاعاتی انگلیس علیه عراق و نقش مخرب امارات

در این بیانیه آمده است: حملات جهادی گروه‌های مقاومت عراق علیه رژیم مجرم امارات را تبریک می‌گوئیم و تأکید می‌کنیم عدالت و حاکمیت فقط با اراده قهرمانان محقق می‌شود نه با دفاع از یک کشور کوچک که کودکان و بی‌گناهان را قتل عام می‌کند، در یک کشور دیگر (یمن) دخالت و برای کنترل تصمیم گیری سیاسی و امنیتی آن تلاش می‌کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: باعث شگفتی است که کسانی پیدا می‌شوند که وارد نکردن عراق به جنگ‌های منطقه‌ای را بهانه می‌کنند. آیا دفاع آزادگان از شرافت و وطن علیه یک کشور کوچک صهیونیست زده و جنایتکار، وارد شدن به جنگ منطقه‌ای است؟ شما را چه شده است که این گونه نظر می‌دهید؟

در پایان این بیانیه تأکید شده است: مقاومت عراق این عملیات را تبریک می‌گوید و از مجاهدان «الویه الوعد الحق- فرزندان جزیره العرب» قدردانی می‌کند که به این کشور کوچک سازشکار با چند پهپاد پاسخ دادند. مقاومت عراق این پاسخ را مشروع و وسیله‌ای برای ایجاد بازدارندگی در مقابل جنایت‌های این کشور علیه فرزندان منطقه می‌داند.

امارات چند روز گذشته و پس از سه مرحله عملیات طوفان یمن که توسط نیروهای مسلح یمن انجام شد، اعلام کرد هدف سه حمله پهپادی جدید قرار گرفته است. گروه جهادی و کمتر شناخته «الویه وعد الحق- فرزندان جزیره العرب» مسئولیت این حمله را به عهده گرفت و اعلام کرد تأسیسات حیاتی در شهر ابوظبی را به وسیله ۴ پهپاد انتحاری مورد هدف قرار داده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    5 0
    اگر ادامه‌ دار باشه دلگرم کننده‌ می باشد امید است‌ ديگر گروه‌های مقاومت هم به‌ کمک انصارالله بشتابند
    • Arash IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      0 0
      انشاالله، که ما هم بتونیم به دشمنان خدا نشون بدهیم که عاشق شهادت و جنگ با کفار هستیم،،، والله قسم ، هیچ دینی نمیگه که به یک ملت بدبخت مثل یمن حمله کنن،، و کودکان گرسنه ی اون رو با بمب و گرسنگی بکشن
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    1 0
    به امید این که همه افراد مقاومت ودوست داران وحامیان مقاوت از کسانی که شجاعت به خرج میدهند حمایت کنند ولو حداقل با حمایت در فضای مجازی باشد واگر این روحیه باشد وروزبه روز قویتر شود دشمن متجاوز وستمگر ببیند از هر طرف در معرض هدف قرار می گیرد مجبور به عقب نشینی می شود وانسان های ترسو وبی برنامه نمی توانند به مقاومت کمک کنند یا مشوق ان باشنددرود بر همه انسانهای شجاع حامی مقاومت در سراسر جهان که یقینا زمینه ساز حکومت مستضعفان در جهان خواهند شد وان روز دیر نخواهد بود وانها می توانند در هر جای جهان باشند
  • IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    0 0
    تبریک میگم مبروک مبروک

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس