حمله مجیدی به اسکوچیچ؛ یک انگشت یزدانی به همه دفاع‌هایت می‌ارزد!

سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری بعد از بازی با هوادار به شدت علیه سرمربی تیم ملی موضع گیری کرد.

به گزارش مشرق، فرهاد مجیدی بعد از پیروزی ۲ بر یک مقابل هوادار در نشست خبری اظهار داشت: در مورد مسایل فنی نمی شود اصلا صحبت کرد زمینی که در آن فوتبال بازی کردیم به درد همه چیز می خورد جز فوتبال، اگر می‌باختیم یا مساوی می‌کردیم همین را می‌گفتم الان هم این را می‌گویم. کیفیت زمین کیفیت بازی را پایین می آورد. بازیکنان هم از کیفیت زمین ناراضی بودند و فقط بازی‌ها برگزار می شود. بازیکنان ما دو هفته تمرین نکرده بودند و با ۵ روز و برخی مثل سلمانی با دو روز تمرین به این دیدار آمدند.

وی ادامه داد: وقتی تیم ما یک ثانیه دیر به زمین می‌آید  جریمه می‌شویم اما الان چه کسی باید پاسخگو باشد؟ ۵۰۰ آدم در اینجا حضور دارند این مسائل را در مسجد سلیمان و اراک هم گفتم. این همه افراد متفرقه در راهرو بودند. ما بعد از نتایج  خوبی که گرفتیم به خاطر شرایط کرونایی دو هفته نتوانستیم تمرین کنیم و بازیکنان را در اختیار نداشتیم. پیش‌بینی این شرایط را می‌کردم که در این بازی به مشکل بخوریم چون فقط ۴ جلسه تمرین کردیم.مسابقات را برگزار می‌کنند من هم صحبت فنی نمی‌کنم.

مجیدی تاکید کرد: به بازیکنان خودم خسته نباشید می‌گویم با توجه به اینکه دو هفته تمرین نکردیم و با سه جلسه تمرین فکر می‌کنم بازی خوبی انجام دادیم. این برد را به هواداران استقلال هم تبریک می‌گویم. تیم ما روند خوبی داشت، پیش‌بینی این مشکلات را می‌کردم. الان دوباره همین وضعیت است وقتی یک بازیکن کرونا بگیرد بقیه بازیکنان هم کرونا می‌گیرند مشکل این است که سایر بازیکنان هم کرونا می‌گویند متأسفانه هر چه می‌گوییم هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

وی افزود: اول فکر می‌کردیم بازی با تماشاگر است دوم اینکه از رختکن تا سالن کنفرانس یک ربع طول کشید تا با مدیر رسانه ای تیم به اینجا بیایم. نمی‌دانم مسؤول آن کیست؟ یک کم به خاطر کرونا سختگیری‌ها بیشتر شود، تیم من الان در بهترین لودی که می‌توانستیم از یک بازیکن داشته باشیم را داشتیم اما یکباره دو هفته بازیکنان‌مان را در اختیار نداریم. بعد تمرین کردیم و به ما گفته بودند بازی روز ۱۸ بهمن برگزار می‌شود اما شب خوابیدیم و صبح بلند شدیم و دیدیم بازی‌مان را روز ۱۵ بهمن گذاشتند. خود سهیل مهدی به من زنگ زد گفت بازی را ۱۸  بهمن گذاشته‌اند به بازیکنان‌مان و همچنین بازیکنان خارجی مرخصی دادیم خودم هم دبی بودم. بلند شدم دیدم بازی روز  ۱۵  بهمن است.  با ۴ جلسه تمرین امروز بازی کردیم این هم از برنامه‌ریزی.

سرمربی استقلال در مورد حضور آرش رضاوند و عارف آقاسی در اردو فولاد عنوان کرد: در مورد عارف باید بگویم بحث او مربوط به امروز و دیروز نیست حدود دو ماه است با عارف صحبت می‌کنیم. دوست داشتم در باشگاه استقلال کاری انجام بدهم این بود که بازیکنی که به استقلال می‌آید نباید فقط از نظر فنی خوب باشد باید از نظر شخصیتی هم در شأ‌ن تیم بزرگ استقلال باشد. خوشحالم انتخاب درستی کردم و عارف آقاسی را به استقلال آوردم او بازیکن بسیار با شخصیت و فوتبالیست خوبی است اما متأسفانه او گفت نمی‌توانم در تهران بمانم دو ماه است که با او جلسه گذاشتم. یک بار در باشگاه استقلال صحبت کردم، او گفت به خاطر مشکلاتی که دارد نمی‌تواند در تهران زندگی کند و دوست دارد به اهواز برود. اصلا قبل از اینکه بحث انتقال صورت بگیرد با ما صحبت کرد و از خواست که این اتفاق بیفتد و از تیم جدا شود و به اهواز برود. حتی به ما گفت که من را به نفت مسجدسلیمان یا نفت آبادان بدهید که نزدیک خانواده‌ام باشم. من او و آرش رضاوند را خیلی دوست دارم.

مجیدی تصریح کرد: آرش رضاوند یکی از بهترین هافبک‌های ایران است در زمانی که من سرمربی استقلال بودم او در ۹۰ درصد بازی‌ها حضور داشته اما به خاطر شرایطی که برایش پیش آمده دیدم از نظر روحی - روانی این بچه مشکل دارد. این دو بازیکن را به فولاد دادیم اما استقلال تیم خودشان است. آقاسی و رضاوند هر وقت بخواهند تا زمانی که من سرمربی استقلال هستم می‌توانند برگردند.

وی در مورد جذب بازیکن ازبکستانی عنوان کرد: در بازی دوستانه‌ای که با تیم ازبکستان داشتیم این بازیکن را دیدم و پسندیدم. یک ماه است روی او کار کردیم، بازیکن  جوانی است و به ما خیلی کمک می‌کند.

سرمربی آبی ها در مورد غیب فرزاد مجیدی در تمرینات استقلال گفت: مسأله چیز خاصی نیست فرزاد یک جلسه غیبت کرد و جریمه شد، مجدداً غیبت کرد. در تمرین در چارچوب زمین فوتبال من با کسی تعارف ندارم حتی اگر برادرم باشد. او در اختیار کمیته انضباطی باشگاه است. همیشه با بازیکنانم هم صحبت کرده‌ام که مسائل انضباطی برایم مهم است. در چارچوب زمین فوتبال برادر با کس دیگر  هیچ فرقی نمی‌کند. او در اختیار کمیته انضباطی باشگاه است و باید درباره‌اش تصمیم بگیرند.

مجیدی در مورد لیست تیم ملی که وعده داده بود امروز در موردش صحبت می کند، گفت:‌به شدت در مورد آقای اسکوچیچ من مشکل دارم. اول صعود تیم ملی به جام‌جهانی را تبریک و به اسکوچیچ تبریک می‌گویم. از او تشکر می‌کنم تیم ملی ما را به جام جهانی برده.بازیکن را عین دسته گل تحویل تیم ملی دادم ببینید با چه وضعیت عصبی او را تحویل ما دادند.

وی ادامه داد: نمی‌دانم چه اتفاقی باید برای استقلال رخ بدهد که بازیکنانش به تیم ملی دعوت شوند. بهترین نتایج را در نیم‌فصل اول گرفته‌ایم هم از لحاظ خط حمله و خط دفاع بهترین بوده‌ایم. تمام ایران فهمیده‌اند که مشکل تیم ملی چیست چگونه آقای اسکوچیچ نفهمیده؟‌ آقای اسکوچیچ دفاع‌های من بهترین مدافعان ایران هستند. هر چه بگردید بهتر از آنها پیدا نمی‌کنید. حالا نظر فنی دارید من احترام می‌گذارم اگر در باشگاه این کار را بکنید می‌شود آن را توجیه کرد چون محدودیت بازیکن دارید اما وقتی شما ۱۶ تیم لیگ برتری دارید و دفاع‌های ما را دعوت می‌کنید و بعد مدافعان شما به مشکل می‌خورند بازیکن دیگری را از جای دیگر به دفاع وسط منتقل می‌کنید و دفاع وسطی که بهترین دفاع لیگ است بازی نمی‌دهید انگیزه را در تیم من کشته‌اید آقای اسکوچیچ.

سرمربی استقلال گفت: بازیکنان می‌خواهند به جام  جهانی بروند و بازی کنند، تیم استقلال بدون باخت صدرنشین لیگ است این چه حرکتی بود که روی بازیکنان من کردید؟ او بسیار مربی خوبی است اما برای باشگاه نه تیم ملی. این کار یک مربی حرفه‌ای نیست. شما بهترین دفاع‌های لیگ را دعوت کرده‌اید بعد یک دفاع چپ جای آنها گذاشته‌اید که بازی کند! این هم از وضعیت امروز یزدانی نه تمرکز کامل داشت و عصبی بود آقای اسکوچیچ . او را مثل دسته گل تحویلت دادم این بهترین دفاع لیگ است یک انگشتش به تمام دفاع‌هایت می‌ارزد. چه کردید با بازیکنان من که اصلا عصبی شده ؟ شما کل لیگ را بگردید  مثل مرادمند و دانشگر پیدا نمی‌کنید. خودتان خوب می‌دانید همه ایران فهمیدند که مشکل ایران چیست چگونه شما نفهمیدید؟!

وی گفت: با اینکه اسکوچیچ را دوست دارم و از نظر فنی دو سه جلسه با او صحبت کردم و قبولش دارم رفتارش یک مربی حرفه‌ای در شأن تیم ملی نبود. اصلا انگیزه را در تیم ما کشتند چه اتفاقی باید بیفتد. حالا از فرهاد مجیدی که بهترین نتیجه را در لیگ گرفته چیزی نمی‌گویید؟ یکسری مجری‌ها هیچ صحبتی نمی‌کنند اینقدر که دنبال امتیازهای از دست رفته یک تیم هستند دنبال قهرمانی نیم‌فصل استقلال نیستند، بماند. من احتیاجی به آنها ندارم اما بازیکنانم احتیاج دارند به جام جهانی بروند و بازی کنند. آینده‌شان است، شما نمی‌توانید این برخورد را با تیم استقلال بکنید. بهترین تیم لیگ است بالا برویید پایین بیایید بهترین تیم لیگ است و بهترین نتیجه  را گرفته است. چطوری این رفتار را  با بازیکنانش می‌کنید؟ بعد می‌گویند می‌خواستیم دعوت کنیم اما به خاطر کرونا نشد! من مطمئنم این هم بهانه است آن دو بازیکن را هم دعوت نمی‌کردند.

سرمربی استقلال در مورد صحبتی که مربوط به قهرمانی پاک در نشست خبری قبل از بازی داشت و خیلی‌ها گفتند قهرمانی‌های پرسپولیس زیر سوال رفته گفت: من در مورد خودم صحبت کردم حالا هر کس هر جور دوست دارد برداشت کند. من در مورد تفکر خودم صحبت کردم. پرسپولیس تیمی است که در زمین رقیب ما است و در بیرون احترام هم به خودش هم به بازیکنانش و هم به هوادارانشان می‌گذاریم. حتما گل‌محمدی و بازیکنانش زحمت کشیده‌اند که قهرمان شده‌ان، من تفکر خودم را گفتم. اینقدر نشینند داستان درست کنند حالا مردم نه ولی شما خبرنگاران من را خوب می‌شناسید سرم در لاک خودم است. سر تمرین می‌روم و بعد خانه. نه با کسی ارتباط دارم نه با مجری‌ها نه با خبرنگاران ارتباط دارم. خودتان می‌دانید سرم در لاکم است و تمرکزم بر تیمم است. احتیاجی هم به کسی ندارم، موفق شوم خدا را شکر می‌کنم موفق نشوم بیشتر کار می‌کنم. من که جا نمی‌زنم ولی این رفتارها و این صحبت‌ها، اینکه هر هفته دنبال این هستند که فلان تیم امتیازش کم شده است یک بار از تیمم و بازیکنانم صحبت نکردند.. چون برایشان نفعی ندارد.

وی در مورد پرونده انتقال حردانی از فولاد به استقلال گفت:‌هنوز نه.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 29
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    35 15
    ای کاش یه مقدار ادب و شعور داشتی دفاع از بازیکن استقلال می کنی چرا به بازیکنان تیم ملی توهین می کنید ؟
  • حمزه IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    25 8
    البته بازیکنی که توپ دوم را وسط زمین میاندازد تا جلو حمله حریف را بگیرد البت که در ضد فوتبال هیچ مدافعی در تیم ملی به انگشت یزدانی نمی شه.
    • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      1 6
      ضد فوتبال بهتر از ضد اخلاق کنعانی هست.دفاع تیم ملی مشکل داره اینو همه میدونن.چندین ساله با استقلال مشکل دارن از زمانی که برهانی و مجیدی و عنایتی آقای گل یا دعوت نمیشدن یا بازی بهشون نمی‌رسید مشکل بوده تا الانم هست
  • DE ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    19 8
    جوک زیاد میگه
  • میلاد IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    8 0
    یزدانی فعلا بیاد بره خدمت مثل بقیه مردم تا بعد!!!
  • ناشناس IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    8 0
    گدائی امتیاز!!! بالاخره به جای سفت میخورن هنوز ۱۴بازی مونده تا پایان لیگ!! این فرهاد مجیدی اصلا بهش نمیخوره ادای گنده لات ها رو دربیاره والا!!! همش غر و لند؟!!!
  • مصطفی IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    6 1
    کلا از این فوتبالی ها خوشم نمی آید ولی طوری از یزدانی تعریف کرده انگار مدافع لیورپول است
  • mojtaba SE ۰۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    6 0
    قبل از اینکه مربی باشه ,معلومه یک فرد کوته بین با افکار سطحی و عجیب و عملا غیر قابل اعتماد.یک موجود کله شق که با اینکار هاش میخواخد بگه مثلا من رک و راست و خاکی هستم ..هوچی..واقعا به فوتبال بخاطر این مربی های خود خواه و خالی بند باید خندید که دنبال خصوصی سازی هستند که کلا در لیک رو هم ببندند..من نمی دونم نقش سازمان امنیت تو کشور چی هست که هر متظاهری راحت وارد فضای فرهنگی میشه و آسیب میزنه..فرهنگ یعنی سیاست و اخلاق و ورزش و هنر و هر چیزی که میتونه رو جامعه اثر بزاره..پاینده ابر قدرت ایران پاینده رهبر عزیزم
  • mojtaba SE ۰۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    5 0
    شعور فوتبالی هم نداره..مردک مگه تیم ملی بچه بازی که هر روز یکی رو بیاری تو زمین..یک بازیکن باید حداقل 10 سال تو تیم ملی ثابت بازی کنه و دهسال هم رزروش منتظر باشه که بتونه گاهی اوقات بازی کنه..رزرو رونالدو یک جوان که تو تیم لئون 5 سال بازی میکنه .تنها یک بار آمد تو زمین تا بحال فینال 4 سال پیش جام ملتهای اروپا که گل هم زد و پرتغال اول شد اما هنوز یک بار دیگه بازی نکرده..چرا انقدر زر میزنید بعد میگه من با کسی کاری ندارم؟؟؟
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    5 0
    میگن آب که سربالا بره قورباغه ابوعطا می خونه
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    5 0
    سرمربی تیم دوچرخه سواران هم با کمک فدراسیون و بابا حمید توهم می زنه البته از کسی که با دوپینگ از فوتبال خداحافظی کرده انتظار دیگه ای نمیشه داشت
  • حمید IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    3 1
    انتقاد و یا پیشنهاد باید مودبانه باشد
  • َA--R IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    5 0
    لباس گرم بپوش نچائی
  • اریا IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    1 5
    حرف درستی میزنه.دفاع استقلال حداقل در این فصل بهترین امار رو داشته.بنابراین اولویت بالاتری نسبت بهش وود نداره مگر اینکه تعصب کوری این وسط وجود داشته باشه
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    2 0
    علت برد استقلال دو هفته تمرین نکردن و دوری از مجیدی بوده است. اگر به همین روال ادامه دهند و کاملأ بدون هیچ گونه تمرینی و تماسی با مجیدی به زمین بیایند آینده درخشانی در انتظار آنان است.
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    اسکوچیچ اصلا مربی نیست یک بله قربان گو برای فدراسیون لنگی هستش! از گذشته کرواتها در ایران دلالی میکردن و بله قربان گو خوبی بودن! این اقتدار تیم ملی حاصل زحمات کیروش و نبوغ بازیکنان بوده و بس
  • َA--R IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    جوک سال 1400-1401 استقلال قرمان شد
  • جلالی IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    اقای مجیدی نیم فصل را با هشت پنالتی و سه گل اهدای و افزایش دو امتیاز را قهرمان نیم فصل کردید مبارکت باشه اما از تمام یارانه های سازمان لیگ و کمک معشتی فدراسیون و خدمات بکران دپارتمان داوری خداییش چه ادعای میتونی داشته باشی اسکلت اصلی تیم پرسپولیس هستند ناراحتی بازیکن را نده به تیم ملی مخصوصا دست گل با ۱۰ دقیقه بازی حتما باید فیکس باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس