جام ملت‌های آفریقا| مصر با برتری در ضیافت پنالتی‌ها حریف سنگال شد/ کی‌روش بازی فینال را از دست داد + عکس

تیم ملی مصر با شکست کامرون، خود را به فینال جام ملت‌های آفریقا رساند تا کاپیتان مصر در این بازی با هم‌تیمی خود در لیورپول یعنی سادیو مانه رقابت کند.

به گزارش مشرق، تیم‌های ملی کامرون و مصر پنجشنبه شب در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آفریقا به مصاف هم رفتند که مصر با برتری در ضربات پنالتی راهی فینال شد.

90 دقیقه این مسابقه گلی در بر نداشت و تنها اتفاق مهم آن، اخراج کارلوس کی‌روش در دقایق پایانی بازی بود که به دلیل اعتراض شدید به باکاری گاساما داور مسابقه، از کنار زمین اخراج شد. در 30 دقیقه وقت اضافه هم گلی به ثمر نرسید تا نتیجه این مسابقه در ضربات پنالتی تعیین شود.

در ضیافت پنالتی‌ها شاگردان کارلوس کی‌روش موفق‌تر بودند و به وسیله زیزو، محمد عبدالمنیر و مهند لاشین به گل رسیدند. وینسنت ابوبکر نیز تنها گلزن کامرون از روی نقطه پنالتی بود و هارولد موکودی، جیمز لیسیلیکی و کلینتون انجیه نتوانستند پنالتی‌های خود را به تور دروازه مصر برسانند.

به این ترتیب تیم ملی کامرون از ساعت 22:30 روز شنبه (به وقت ایران)، در دیدار رده‌بندی جام ملت‌های آفریقا مقابل بورکینافاسو صف‌آرایی می‌کند و تیم‌های سنگال و مصر، از ساعت 22:30 روز یکشنبه در فینال رقابت‌ها به میدان می‌روند. دیدار فینال تقابل دو ستاره لیورپول یعنی محمد صلاح کاپیتان مصر و سادیو مانه مهاجم زهردار سنگال خواهد بود.

تصاویر اخراج سرمربی مصر در زیر آمده است:

تیم ملی فوتبال کامرون , تیم ملی فوتبال مصر , تیم‌های ملی فوتبال آفریقا , کارلوس کی‌روش , تیم ملی فوتبال کامرون , تیم ملی فوتبال مصر , تیم‌های ملی فوتبال آفریقا , کارلوس کی‌روش , تیم ملی فوتبال کامرون , تیم ملی فوتبال مصر , تیم‌های ملی فوتبال آفریقا , کارلوس کی‌روش , تیم ملی فوتبال کامرون , تیم ملی فوتبال مصر , تیم‌های ملی فوتبال آفریقا , کارلوس کی‌روش ,

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • محمد IR ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    23 23
    اسکوچیچ خوبه ولی واقعا کی روش عالیه.حیف شد از تیم ما رفت...تا میتونید منفی بارون کنید...
  • محمود IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    13 19
    این مردک موزامبیکی بایستی توی قفس باغ وحش باشه تا سرمربی تیم فوتبال
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    19 24
    صد حیف که کیروش از ایران رفت
  • کیروشپور IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    17 17
    اسکوهیچ با شکستن چند کشور جنگ زده و اواره رفت جام جهانی ولی در جام جهانی در گروهش زنگ تفریحی بیش نیست
    • علی IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
      14 4
      سلام ای قدر ناشناس یادت رفته با مربیان قبلی با همین کشورهای گروه وضع خیلی خراب بود وامید صعود اندک.هر چه خواهی باش ولی ازاده باش.
    • US ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
      16 4
      راننده اتوبوس بزرگ توسط همان تیمهای جنگ زده له میشد و بعد از خوردن ٔگل دیگر توان و برنامه‌ای برای جبران نداشتیم.
  • رضا IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    7 5
    واقعا تیم ملی ایران در زمان کی‌روش فقط دفاع کرد حتی در برابر عراق و قطر و بحرین
  • GB ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    6 5
    واقعا به این میگن مربی‌ با غیرت و کسی‌ که به تیمش انرژی میده که تا آخرین نفس بجنگند، در صورتیکه تیم ملی‌ فوتبال مصر به جز محمد صلاح بازیکن خاصی‌ نداره و از تیم ملی‌ ایران هم ضعیف تر هستند و خود محمد صلاح گفته بود که ما اصلا به فکر قهرمانی نیستیم ولی‌ با داشتن مریبی با دانش و غیرتی مثل کیروش به فینال هم رسیدند. ضمنا میتونست بازی رو هم عادی ببرند و خیلی‌ موقعیت داشتند البته بعد از نیمه دوم.
    • IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
      3 4
      جا داره یک یادی بکنیم از حاج رضایی و ذوالفقاز نسب و قلعه نوعی و رفقایشان که باعث شدند کی روش از ایران بره
  • US ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    9 6
    طبق معمول راننده اتوبوس بزرگ با بازی دفاعی ۲ تا از ۳ مرحله حذفی را به ضربات پنالتی کشاند تا آسمان و زمین به کمکش بیایند. خدا را شکر به کمک دراگان قهرمان و کادر فنی‌ ما از این سیستم ملال آور خلاص شدیم و به بازی زیبا و شناور و هجومی رسیدیم. مریدان راننده اتوبوس بزرگ فقط دلشان خوش است که ما "خوب میباختیم" و گر نه یک پیت حلبی هم برای ایران نیاورد چه برسد به جام اسیا یا صعود در جام جهانی‌.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس