کرونا در جهان/ فوت ۲۹۹۰ آمریکایی در ۲۴ ساعت گذشته + جدول تغییرات

طبق آخرین آمار جهانی در شبانه‌روز گذشته بیش از ۳۰۲ هزار آمریکایی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۹۹۰ نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش مشرق، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۳۸۵ میلیون و ۴۶۰ هزار و ۱۱۳ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید ۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۵ میلیون و ۷۱۹ هزار و ۳۰۵ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۳۰۵ میلیون و ۵۳۲ هزار و ۱۱۶ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۳۰۲ هزار و ۱۷۷ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۷۶ میلیون و ۸۸۲ هزار و ۲۹۰ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۹۱۷ هزار و ۶۰۰ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۱۷۲ هزار و ۴۳۳ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۴۱ میلیون و ۸۰۳ هزار و ۳۱۸ مبتلا رسیده است، در این کشور تاکنون ۴۹۸ هزار و ۹۸۷ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۱۸۸ هزار و ۵۵۲ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۵ میلیون و ۸۱۳ هزار و ۶۸۵ مبتلا رسیده است، در این کشور تاکنون ۶۲۹ هزار و ۷۸ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشورهای فرانسه، انگلیس، روسیه، ترکیه و ایتالیا نیز به‌ترتیب با ۱۹ میلیون و ۸۷۲ هزار و ۹۸۹، ۱۷ میلیون و ۵۱۵ هزار و ۱۹۹، ۱۲ میلیون و ۱۲۸ هزار و ۷۹۶، ۱۱ میلیون و ۸۳۳ هزار و ۱۶۵ و ۱۱ میلیون و ۲۳۵ هزار و ۷۴۵ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای آلمان با ۱۰ میلیون و ۳۰۳ هزار و ۱۰۰ مبتلا و اسپانیا نیز با ۱۰ میلیون و ۱۲۵ هزار و ۳۴۸ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آمریکا، هند و برزیل به‌ترتیب با ۴۷ میلیون و ۱۱۲ هزار و ۶۲۰، ۳۹ میلیون و ۷۷۰ هزار و ۴۱۴ و ۲۲ میلیون و ۴۶۴ هزار و ۲۹ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، ‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به یک ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

کرونا،

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حسن IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    0 0
    آمریکا همینجور پیش برود تا پایان ۱۴۰۰ از یک میلیون کشته عبور خواهد کرد
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    0 0
    مرده هاشون بیشتر از زمانی هست که واکسن نزده بودن. اینم عوارض واکسن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس