کد خبر 1336186
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶
کرونا در جهان/ فوت ۱۲ هزار و ۱۶۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته + جدول تغییرات

طبق آخرین آمار جهانی در شبانه‌روز گذشته بیش از ۳ میلیون و ۱۴۹ هزار نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده و ۱۲ هزار و ۱۶۵ نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش مشرق، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۳۹۴ میلیون و ۱۸۸ هزار و ۷۱۳ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۵ میلیون و ۷۵۲ هزار و ۸۷۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۳۱۳ میلیون و ۹۳ هزار و ۳۹۷ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۵۰۵ هزار و ۲۲ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۷۷ میلیون و ۹۶۶ هزار و ۶۹۱ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۹۲۵ هزار و ۶۵۵ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۱۰۷ هزار و ۴۷۴ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۴۲ میلیون و ۱۸۸ هزار و ۱۳۸ مبتلا رسیده است، در این کشور تاکنون ۵۰۲ هزار و ۸ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۱۵۴ هزار و ۲۴۰ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۶ میلیون و ۴۷۳ هزار و ۲۷۳ مبتلا رسیده است، در این کشور تاکنون ۶۳۱ هزار و ۸۶۹ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشورهای فرانسه، انگلیس، روسیه، ترکیه و ایتالیا نیز به‌ترتیب با ۲۰ میلیون و ۶۰۲ هزار و ۹۳۲، ۱۷ میلیون و ۷۴۹ هزار و ۹۹۹، ۱۲ میلیون و ۶۳۰ هزار و ۴۷، ۱۲ میلیون و ۱۵۰ هزار و ۵۶۷ و ۱۱ میلیون و ۵۴۲ هزار و ۷۹۳ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای آلمان با ۱۰ میلیون و ۹۴۵ هزار و ۴۴۹ مبتلا و اسپانیا نیز با ۱۰ میلیون و ۲۷۴ هزار و ۶۵۳ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آمریکا، هند و برزیل به‌ترتیب با ۴۷ میلیون و ۹۰۰ هزار و ۲۵۲، ۴۰ میلیون و ۴۶۱ هزار و ۱۴۸ و ۲۲ میلیون و ۶۶۶ هزار و ۵۶۷ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به یک ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

کرونا ,

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس