۸۱ درصد از مردم آمریکا از زندگی در این کشور ناراضی هستند

براساس جدیدترین نظرسنجی صورت گرفته در آمریکا، تنها ١٩ درصد از زندگی در این کشور راضی هستند و ٨١ درصد نارضایتی خود را از زندگی در آمریکا اعلام کردند.

به گزارش مشرق به نقل از المعلومه، نظرسنجی جدید مؤسسه افکارسنجی گالوپ در روز چهارشنبه نشان داد که حدود ٦٢ درصد از آمریکایی‌ها از روند امور در کشورشان به ویژه مدیریت بحران کرونا و بیکاری ناراضی هستند.

شبکه سی ان ان در گزارشی براساس نتایج این نظرسنجی اعلام کرد: احساس خوش بینی در آمریکا کاهش یافته و بسیاری از آمریکایی‌ها از آنچه در زندگی روزمره آنها می‌گذرد راضی نیستند زیرا تنها ٣٨ درصد گفته‌اند که از آنچه که وجود دارد راضی هستند.

در سال ٢٠٢٠ قبل از شروع همه گیری کرونا، ٤٨ درصد از آمریکایی‌ها گفتند که راضی هستند در حالی که در سال ٢٠٢١ این میزان به ٤١ درصد رسید.

طبق این نظرسنجی، تنها ٣٥ درصد مردم رضایت خود را از مسائل سیاسی آمریکا اعلام کردند و ٦٥ درصد نارضایتی خود را اعلام کردند. این درصد پایین‌ترین میزان در تاریخ آمریکا به شمار می‌رود. علاوه بر این تنها ١٩ درصد از زندگی در این کشور راضی هستند و ٨١ درصد نارضایتی خود را از زندگی در آمریکا اعلام کردند.

در این نظرسنجی مشخص شد که اکثریت آمریکایی‌ها حامی دو حزب جمهوریخواه و دموکرات نیستند و دیدگاهی مستقلانه دارند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    4 0
    هر کی ناراضیه از امریکا بره.
    • هوشنگ IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
      1 0
      همانطور که متخصصین ایرانی به آمریکا مهاجرت کرده اند، افرادی که از زندگی در آنجا ناراضی هستند به ایران بیایند.
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    0 0
    از بس این سیاست مداران و دولتمردان امریکائی ابله و بی شعور تشریف دارند!
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    1 0
    با ایرانیهایی که میخوان برن امریکا معاوظشون کنید.
  • مهدی IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    0 1
    هرکی ناراضیه از امریکا بره ما چک سفید امضا ندادیم برای کسی نوشابه هم باز نمی کنیم خخخ خواه ناخواه امریکا به پایان خط رسیده میخواید باور بکنید یا نه همین روزهاست ایالات متحده امریکا تبدیل کشورهای کوچک و بزرگ بشه اولین نشانه طرح جدایی کالیفرنیا از امریکا این وعده خداوند است همونطور که فرعون و نمرود و شداد و امویان و رومیان و آل عباس و غیره نابود شدند امریکا هم میره به درون چاه دیوانه همان دیوانه و چاه همان چاه فرقی باهم ندارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس