ترامپ نمایه

نظرسنجی‌های جدید نشان می‌دهد سطح نارضایتی از عملکرد ترامپ به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

به گزارش مشرق، نظرسنجی‌های جدید حاکی از افزایش بی سابقه نارضایتی از عملکرد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در میان مردم این کشور است.

بر این اساس، نظرسنجی رادیو ملی آمریکا (ان پی آر)، پی بی اس و ماریست نشان می‌دهد نارضایتی از عملکرد ترامپ در میان مردم آمریکا به رکورد جدیدی رسیده است. ۵۸ درصد از افراد شرکت کننده در این نظرسنجی اعلام کرده اند از عملکرد رئیس جمهور آمریکا رضایت ندارند و تنها ۴۰ درصد از عملکرد وی ابراز رضایت کرده اند.

همچنین ۴۹ درصد پرسش شوندگان اعلام کرده اند از عملکرد ترامپ در سکانداری کاخ سفید به شدت ناراضی هستند که این میزان نارضایتی در تاریخ آمریکا بی سابقه بوده است.

پیش تر نظرسنجی های انتخاباتی در آمریکا نیز حاکی از پیشتازی جو بایدن، نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری بود.

نظرسنجی جدید سی‌ان‌ان نشان می‌دهد که محبوبیت ترامپ طی ماه جاری میلادی هفت درصد کاهش پیدا کرده است. بر اساس این نظرسنجی، اکنون جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نسبت به رقیب جمهوری‌خواه خود، ۱۴ درصد پیش افتاده است.

این بررسی همچنین نشان می‌دهد که اکثریت آمریکایی‌ها احساس می‌کنند که نژادپرستی یک مشکل بزرگ در این کشور است. آمریکایی‌ها می‌گویند که سیستم دادرسی کیفری در آمریکا از سفید پوستان در برابر سیاه پوستان حمایت می‌کند و این‌که عدالت به طور کامل در این کشور برقرار نیست.

ناتوانی دولت ترامپ در مدیریت ویروس کرونا، پیامدهای اقتصادی شیوع ویروس کرونا و بیکاری گسترده در آمریکا، رسوایی های پی درپی در کاخ سفید و انتشار کتاب جان بولتون، مشاور امنیت ملی پیشین کاخ سفید، همگی بر نارضایتی از عملکرد ترامپ تاثیرگذار بوده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • AU ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    13 0
    معنی جمله ی "و این‌که عدالت به طور کامل در این کشور برقرار نیست." این هست که عدالتی در کار نیست. با لطفاظی ها داره بزک می‌کنه.
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    1 0
    ابتدا عوام فریبی رسانه ای میکنید و بعد یکدفعه و مجدد رای می اورد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس