کد خبر 1334836
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۵
.

در شرایطی که مقام‌های اوکراین گفت‌وگو را راه برون‌رفت از تنش‌های اخیر می‌دانند نخست‌وزیر انگلیس تلاش کرده از حضور در کاخ تاریخی «مارینسکی» برای ارسال پیام‌های تهدیدآمیز علیه روسیه استفاده کند.

به گزارش مشرق، در حالی که مقام‌های اوکراینی گفت‌وگو را راه حل برون‌رفت از بحران‌های اخیر در مرز اوکراین و روسیه دانسته‌اند «بوریس جانسون»، نخست‌وزیر انگلیس همانند مقام‌های سایر کشورهای غربی تلاش دارد از این فرصت برای به چالش کشیدن روسیه استفاده کند.

بوریس جانسون که روز سه‌شنبه به اوکراین سفر کرده تلاش کرد از دیدارش در کاخ تاریخی مارینسکی با «ولودیمیر زلنسکی»، رئیس‌جمهور اوکراین برای ارسال پیام‌های تهدیدآمیز به کاخ کرملین استفاده کند.

نخست‌وزیر انگلیس هدفش از این سفر را که در بحبوحه ادعاهای کشورهای غربی در خصوص احتمال روسیه به اوکراین انجام شده حمایت از کی‌یف اعلام کرده. او در کاخ مرینسکی ضمن اعلام ارسال بسته کمک نظامی به کی‌یف، روسیه را تهدید کرد در صورت اقدام علیه اوکراین با بسته‌ای شامل «تحریم و سایر اقدامات» مواجه خواهد شد. 

بوریس جانسون در اظهاراتی گفته اوکراینی‌ها تا آخرین قطره خون برای کشورشان خواهند جنگید و مادران روسی پسرانشان را از دست خواهند داد. حال باید دید آیا کیف انگلیسی بحران‌ تازه‌ای به تنش‌های منطقه خواهد افزود یا خیر.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    0 0
    طبق عرف بین الملل وقوانین موجود هر کشوری قدرتمند باشه لزومی نداره داد و فریاد بزنه.انگلیسی ها و ناتو باید مدافع اوکراین باشند روسها کریمه گرفتن دو نتسک و لوهانسک نمیتونن چون اقتصاد شوون ویران میشه.روسها دوست ما نیستن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس