کد خبر 1334610
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
انفعال پرسپولیس با نامه‌های بی‌‌ثمر و بازارگرمی یک لژیونر/ سرخ‌پوشان در برزخ نقل و انتقالات

باشگاه پرسپولیس در فاصله ۱۰ روز مانده به اتمام نقل و انتقالات نیم فصل شرایط عجیبی را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش مشرق، پنجره زمستانی نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران از ۲۶ دی باز شد و اکنون با گذشت ۱۷ روز از آن تاریخ، در شرایطی که تنها ۱۰ روز به اتمام این پنجره زمان باقی مانده است، شرایط نقل و انتقالاتی پرسپولیس، نگرانی‌های زیادی را برای این تیم ایجاد کرده است. 

باشگاه پرسپولیس که با دردسرهای مالی زیادی مواجه شده است، طبق نظر یحیی گل‌محمدی و دستیارانش در این مدت با باشگاه‌های زیادی برای جذب بازیکنان آنها وارد مذاکره شده است اما به دلایل مختلف در این راه ناکام مانده است.

نفراتی مثل علیرضا کوشکی، شروین بزرگ، لوسیانو پریرا، احمد گوهری، پیمان بابایی، سعید صادقی، مهدی تیکدری، دانیال اسماعیلی‌فر و امید نورافکن جزو بازیکنان لیگ برتری هستند که از زمان آغاز نقل و انتقالات زمستانی، نام‌شان به عنوان گزینه‌های حضور در پرسپولیس مطرح شده اما نکته این است که با وجود ارسال نامه‌های رسمی، باشگاه هیچ یک از این بازیکنان چراغ سبزی برای توافق با پرسپولیس نشان نداده اند. برخی از این باشگاه‌ها در جواب نامه‌های سرخ‌پوشان بحث معاوضه بازیکن مدنظر گل‌محمدی با ستاره‌های پرسپولیس را مطرح کردند که این موضوع به هیچ وجه مورد رضایت قرار نگرفت.

بیشتر بخوانید:

بازار گرمی دوباره رضاییان با پرسپولیس

از طرفی تعدادی از باشگاه‌ها هم برای صدور رضایت‌نامه بازیکنان تحت قراردادشان، چنان مبلغ سنگینی به پرسپولیس پیشنهاد دادند که پرداخت آن برای باشگاهی که تحت فشار مالی شدیدی قرار دارد، مقدور نیست. بازیکنانی هم که قهرمان پنج دوره اخیر لیگ برتر آنها را برای معاوضه با نفرات تیم‌های دیگر در نظر گرفته تاکنون با این موضوع موافقت نکرده‌اند. 

در نقل و انتقالات نیم فصل نام یک بازیکن بیشتر از هر گزینه دیگری برای انتقال به پرسپولیس مطرح شد و او هم کسی نیست جز رامین رضائیان. بازیکنی که در سال‌های اخیر بارها تمایل خود را برای بازگشت به این تیم نشان داده و با راه انداختن جو بازارگرمی گونه، باشگاه و کادرفنی پرسپولیس را زیر فشار هواداران قرار داده است. این لژیونر شاغل در قطر پس از فسخ قرارداد خود با السیلیه قطر، در تماس‌ با یحیی گل‌محمدی برای بازگشت به پرسپولیس پالس مثبت نشان داد اما وی برای تحقق این موضوع باید از لحاظ مالی با باشگاه الدحیل به توافق می‌رسید که این کار را انجام نداد. 

هرچند فصل نقل و انتقالات زمستانی لیگ ستارگان به اتمام رسیده اما هنوز پرونده انتقال او به پرسپولیس بسته نشده است. با این وجود ظاهرا وی با علم به مشکلات مالی سرخ‌پوشان، منتظر است این باشگاه برای دریافت رضایت‌نامه‌اش گام بردارد!

در میان گزینه‌های سرمربی پرسپولیس، بازیکن خارجی هم وجود دارد اما برای جذب آنها هم تاکنون اتفاق مثبت و عملی رخ نداده است.

پرسپولیس در شرایط فعلی به بازیکن در پست‌های مهاجم، هافبک و دروازه‌بان نیاز دارد اما راکد بودن بازار نقل و انتقالاتی، ممکن است در آینده‌ای نزدیک بار دیگر منجر به اعتراض به نحوه مدیریت رضا درویش و همکارانش شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس