کد خبر 1334177
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹
سقف بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران مشخص شد

اعضای شورای شهر تهران در جریان بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری تهران و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه (بخش منابع و درآمدها) سقف بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران را مشخص کردند.

به گزارش مشرق، محمد آخوندی در پایان چهل و چهارمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در ارتباط با جلسه امروز شورای شهر تهران اظهار کرد: شهرداری تهران پیش از این لایحه بودجه ۵۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۱ را به شورا ارائه کرده بود که این رقم در کمیسیون تلفیق شورای شهر به تصویب رسید.

وی تصریح کرد: در ادامه و در جریان کمیسیون برنامه و بودجه؛ اعضا با رقم ۵۲ هزار میلیارد تومانی بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران موافقت کردند.

بیشتر بخوانید:

حضور زاکانی برای بررسی بودجه شهرداری تهران در شورا

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران تصریح کرد: در جلسه امروز برخی از اعضا نگرانی‌هایی را در ارتباط با تحقق بودجه شهرداری تهران داشتند و پیشنهاداتی را مطرح کردند که در ادامه پیشنهاد یکی از اعضای شورای شهر تهران سقف ۵۰ هزار میلیارد تومانی بودجه شهرداری تهران در سال آینده بود که در ادامه این پیشنهاد با اکثریت آرا به تصویب رسید.

آخوندی با اشاره به اینکه به هر حال رایزنی اعضا در فرآیند بودجه یک موضوع طبیعی است، تصریح کرد: در زمان بودجه به هر حال این اتفاق همیشه می‌افتد!

وی گفت: همچنین در یکی از تبصره‌های بودجه شهرداری تهران قرار شد مبلغ ۱۰ هزار میلیارد تومان درآمد پیش‌بینی شود که در این صورت بودجه شهرداری تهران افزایش خواهد یافت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس