کد خبر 1333658
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
خودروهای داخلی، گران اما بی کیفیت

عضو هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: حاشیه امن خودروسازان داخلی باید کنار زده شود.

به گزارش مشرق، حاجی دلیگانی گفت: تولیدکنندگان خودرو فقط به فکر تولید خودرو هستند، اما به کیفیت و جلب رضایت مصرف‌کننده توجهی ندارند و به غلط احساس می‌کنند یک فضای امنی برای آن‌ها ایجاد شده است و از این امنیت خاطر سوء استفاده کرده و فکر می‌کنند هرچه که تولید کردند به صرف این که اسم تولید داخل روی آن می‌خورد، کسی با آن‌ها کاری ندارد.

روز گذشته مقام معظم رهبری با جمعی از تولیدکنندگان دیدار داشتند که در این دیدار گلایه هایی را در مورد وضعیت کیفیت و قیمت برخی از محصولات داخلی از جمله لوازم خانگی و خودرو ابراز کردند.

به گفته عضو هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با  انتصاباتی که جدیدا در ۲ خودروسازی صورت گرفت امیدواریم که یک حرکتی شروع شود، بالاخره این که حضرت آقا بر روی تولید داخل تأکید دارند، به دلیل این است که آینده کشور و رشد صنعتی کشور در گرو همین است.

 خودروسازان داخلی خودرو را گران‌تر به فروش می‌رسانند و از نظر کیفیت هم آنچه که ارائه می‌دهند، قابل قبول نیست، اما کنار زدن حاشیه امن برای خودروسازان حتما یک ضرورت است، منتها به نوعی تا الان این خودروسازان پشت این حاشیه امن خود را پنهان می‌کردند؛ اما به نظر می‌رسد که با فرمایشات مقام معظم رهبری شرایط دیگری پدید آید.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    0 0
    برید از چین وار کنید خودرو سازها درامد کهه نداشتن بدهی هم داشتن برشکستن
  • حسن IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    0 0
    حتما باید رهبری در این مورد صحبت میکردن که شما و باقی کشور شروع کنید به تادیب خودروسازان؟ چرا باید اینقدر چشمپوشی صورت بگیره تا صدای ایشان دربیاد؟
  • رضا IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    0 0
    چرا امثال نعمت بخش رو محاکمه نمی کنید؟ چرا مشخص نمیشه کدوم مسولین سهامدار خودروسازه؟
  • 9 IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    0 0
    عوارض واردات خودرو بکنید 10 درصد خودش اوکی میشه
  • علی IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    0 0
    اینو ملت 40 ساله داره داد میزنه، بالاخره نفهمی مسئولان حدی داره. چه خانواده هایی ک عزیزانشون رو از دست ندارند. فقط بخاطر حمایت از شولید داخلی
  • حمید IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    0 0
    راه حل مشکل خودرو واردات بی حساب و کتاب نیست. ما نمی توانیم همه نیاز خود را به خودرو از طریق واردات تامین کنیم زیرا ارز لازم برای اینکار را نداریم. به ازای یک میلیون نیاز خودرو، ما حداقل به بیست میلیارد دلار ارز نیاز داریم و زمانی که تعداد خودرو خارجی زیاد شد حداقل 5 میلیارد دیگر برای پشتیبانی نیاز داریم. راه حل مشکل صنعت خودرو سازی برکناری مدیران فاسد و سفارشی، اخراج نیروهای ناکارامد توصیه ای که اکثرا به توصیه نمایندگان به کارخانجات خودرو تحمیل شده و کارایی چندانی ندارند، و بستن قرارداد با شرکتهای معتبر و پیشرو برای تولید داخلی خودروهای به روز است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس