مقام نظامی یمن: آمریکا تنها به دنبال غارت منابع یمن است

جانشین رییس ستاد مشترک ارتش یمن روز یکشنبه در دیدار با یک مقام سازمان ملل متحد در یمن گفت: آمریکا تنها به دنبال غارت منابع یمن است.

به گزارش مشرق از المسیره، علی الموشکی در دیدار با «دانییلا کروسلاک» معاون رییس هیأت سازمان ملل متحد در امور اجرای توافقنامه آتش بس در الحدیده گفت: آمریکا خواستار صلح در یمن نیست، بلکه تنها به دنبال غارت منابع و درآمدهای یمن است.

وی گفت: مردم و رهبری به مبارزه و مقاومت خود در برابر متجاوزان اشغالگر و مزدوران آنها تا رسیدن به آزادی و استقلال برای یمن، به هر قیمتی ادامه خواهند داد.

جانشین رییس ستاد مشترک ارتش یمن، مقام بین المللی را مسؤول این خواند که بی عدالتی و تجاوزات غیر قابل توجیه کشورهای ائتلاف متجاوز و مزدوران آنها علیه مردم یمن از جمله محاصره بنادر و فرودگاه ها و جلوگیری از ورود کشتی های حامل مشتقات نفتی و دارو و غذا را به مردم جهان منتقل و آن را تشریح کند.

عربستان سعودی از ششم فروردین ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده‌ای را علیه یمن -فقیرترین کشور عربی- آغاز کرد تا به بهانه بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهور مستعفی و فراری این کشور به قدرت، به اهداف و زیاده خواهی‌های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس