کد خبر 1333238
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۹
صف‌های خرید و فروش سهام در دهم بهمن

در ساعت ۹:۴۵ شاخص کل بورس با رشد ۱۷ هزار و ۱۵۶ واحد در ارتفاع یک میلیون ۲۷۶ هزار و ۱۵۱ واحدی قرار گرفت.

به گزارش مشرق، شاخص کل بورس تهران، امروز یکشنبه (۱۰ بهمن) در ابتدای معاملات با رشد۱۶ هزار و ۴۵۶ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۷۵ هزار واحدی قرار گرفت.

در ساعت ۹:۴۵ شاخص کل بورس با رشد ۱۷ هزار و ۱۵۶ واحد در ارتفاع یک میلیون ۲۷۶ هزار و ۱۵۱ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۲ هزار و ۳۸۳ واحد در ارتفاع ۳۲۷ هزار و ۵۱۹ واحدی قرار گرفت.

سه نماد فولاد فملی و فارس بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این دقایق داشته اند. شبندر، فولاد و فملی پرتراکنش‌ترین نمادهای این دقایق بازار است

شاخص فرابورس نیز با رشد ۱۲۱ واحدی در ارتفاع ۱۷ هزار و ۴۷۷ واحدی قرار گرفت. آریابیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس در این دقایق داشته است. تجلی نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است.

در ساعت ۱۰:۲۵ شاخص کل بورس با رشد ۲۰ هزار و ۱۲ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۷۹ هزار و ۷ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۲ هزار و ۷۵۲ واحدی در ارتفاع ۳۲۷ هزار و ۸۸۸ واحدی قرار گرفت.

سه نماد فارس، فولاد و فملی بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این دقایق داشته اند. شبندر نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۱۵۶ واحدی در ارتفاع ۱۷ هزار و ۵۱۲ واحدی قرار گرفت. تجلی پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است.در این دقایق ۶۲ نماد در صف خرید و ۶۲ نماد در صف فروش هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس