کد خبر 1334172
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰
صف‌های خرید و فروش سهام در ۱۲ بهمن

در ساعت ۹:۴۰ شاخص کل بورس با رشد ۴ هزار و ۸۸۸ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۹۹ هزار و ۵۰۷ واحدی قرار گرفت.

به گزارش مشرق، شاخص کل بورس تهران، امروز سه شنبه (۱۲ بهمن) در ابتدای معاملات با رشد ۴ هزار و ۲۹۲ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۹۸ هزار واحدی قرار گرفت.

شاخص کل هم وزن نیز با رشد هزار و ۶۱۳ واحدی در ارتفاع ۳۲۲ هزار و ۳۴۳ واحدی قرار گرفت. سه  نماد خودرو، وبملت و اخابر بیشترین تایر در این دقایق بر بازار داشته اند.

خودور نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است. شاخص فرابورس نیز با رشد ۳۶ واحدی در ارتفاع ۱۷ هزار و ۶۵۱  واحدی  قرار گرفت. سه نماد بساما، فرابورس و سمگا بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته اند.

در ساعت ۱۰:۲۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۵ هزار رو ۶۸۴ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۰۰ هزار و ۳۰۳ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد دو هزار و ۴۰ واحدی در ارتفاع ۳۲۳ هزار و ۷۶۹ واحدی قرار گرفت.

سه نماد خودور، وبملت و خساپا بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این دقایق داشته اند. خودرو، خساپا و شتران نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار هستند.

شاخص فرابور نیز با رشد ۴۹ واحد در ارتفاع ۱۷ هزار و ۶۶۲ واحدی قرار گرفت. سه نماد بپاس، بساما و اتکای نیز بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته اند. توسن نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است. در این دقایق ۶۸ نماد در صف خرید و ۴۶ نماد در صف فروش هستند.

در ساعت ۱۱:۲۰ شاخص بورس با رشد ۶ هزار و ۵۳۵ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۰۱ هزار و ۱۵۴ واحدی قرار گرفت شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۲ هزار و ۵۵۱ واحدی در ارتفاع ۳۳۳ هزار و ۲۸۰ واحدی قرار گرفت.

سه نماد وبملت، خودور و خساپا سه نماد با بیشترین تاثیر بر شاخص بورس در این دقایق داشته اند. خودرو نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۶۸ واحدی در ارتفاع ۱۷ هزار و ۶۸۵ واحدی قرار گرفت. سه نماد بپاس، هرمز و بساما بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس