کد خبر 1331894
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۳
اعضای جدید هیات مدیره اموال تملیکی منصوب شدند

مجمع عمومی سازمان اموال تملیکی با حضور «سید احسان خاندوزی» وزیر امور اقتصادی و دارایی گزارش عملکرد مالی سال گذشته و جاری را مورد بررسی و تصویب قرار داد و اعضای جدید هیات مدیره اموال تملیکی منصوب شدند.

به گزارش مشرق، مجمع عمومی سالیانه سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی عصر امروز - چهارشنبه - با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی بعنوان رئیس مجمع، حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور، امیر حسین رحیمی  وزیر دادگستری و نمایندگان دیگر اعضاء در سالن جهاد وزارت اقتصاد برگزار شد.

در این جلسه اعضای هیات مدیره و هیات عالی نظارت اموال تملیکی گزارشی از عملکرد سال مالی منتهی به اسفندماه سال ۱۳۹۹ ارائه کردند و در بخش دیگر نیز حسابرس مستقل و بازرس قانونی برای سال مالی منتهی به اسفندماه سال ۱۴۰۰ توسط اعضای مجمع این سازمان انتخاب شد.

براساس این گزارش در ادامه، اقدامات صورت گرفته سازمان اموال تملیکی در سراسر کشور طی ماه‌های اخیر برای تعیین تکلیف کالاهای سنواتی و ساماندهی انبارها در راستای صیانت از حقوق دولت و مردم توسط سید عبدالمجید اجتهادی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان به نظر اعضای مجمع عمومی رسید.

در پایان این مجمع نیز وزیر اقتصاد اعضای جدید هیات مدیره سازمان اموال تملیکی را معرفی نمود که به ترتیب «صاحب حجتی» بعنوان عضو هیات مدیره و قائم مقام، «علی جمشیدی» عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع و «سعید غلامی باغی» را بعنوان عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول منصوب کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس