جزئیات مزایده فوق‌العاده الکترونیکی سازمان اموال تملیکی اعلام شد

معاون اموال منقول سازمان اموال تملیکی جزئیات مزایده فوق‌العاده الکترونیکی را اعلام کرد

به گزارش مشرق، طبق اعلام روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سعید غلامی از برگزاری مزایده سراسری فوق‌العاده الکترونیکی در اوایل اسفند ماه سالجاری خبر داد.

ببینید:

عکس/ سرگردانی در گمرک بوشهر

وی در این باره اظهار کرد: در راستای تسریع در تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارها، سازمان اموال تملیکی در نظر دارد کالاهای تحت اختیار خود را طی یک مزایده فوق‌العاده سراسری الکترونیکی به شماره ۵۶۱، به صورت اینترنتی و از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت به فروش برساند.

معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی ضمن اشاره به برگزاری مزایده مذکور از تاریخ یکم لغایت هفتم اسفند ماه سالجاری، به بیان جزئیات آن پرداخت و عنوان کرد: متقاضیان می‌توانند از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ لغایت ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ جهت دریافت اطلاعات فهرست کالاها و شرایط و همچنین رویت کالاهای مطرح در مزایده و ارایه پیشنهاد به وبگاه مزایده الکترونیک به نشانی eauc.setadiran.ir مراجعه نمایند.

وی در ادامه تصریح کرد: قیمت‌های پیشنهادی نیز ساعت ۱۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ در محل ستاد مرکزی، رمزگشایی و در همان روز نیز برندگان مزایده اعلام می‌شوند.

غلامی تاکید کرد که شرکت‌کنندگان در مزایده می‌بایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی امضاء الکترونیک (توکن) به دفاتر ثبت اسناد رسمی در سراسر کشور مراجعه نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس