نایب‌رئیس کمیسیون آموزش مجلس از موافقت زلفی گل با الحاق آموزش پزشکی به وزارت علوم خبر داد

نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس از بررسی طرح الحاق بخش آموزش پزشکی از وزارت بهداشت به وزارت علوم و اعلام موافقت وزیر علوم با این موضوع خبر داد.

به گزارش مشرق، احمد نادری نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات نشست امروز (سه‌شنبه ۵ بهمن) این کمیسیون اظهار داشت: در نشست امروز بررسی طرح اصلاح نظام آموزش پزشکی و ایجاد عدالت در دسترسی به خدمات درمانی با حضور دکتر زلفی گل وزیر علوم، معاونانش، مسئولان وزارت بهداشت، مهمانانی از دانشگاه‌های علوم پزشکی و مرکز پژوهش‌های مجلس برگزار شد.

وی با بیان اینکه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان موافق جدی این طرح مطالب خود را در نشست امروز کمیسیون مطرح کرد، افزود: وزیر علوم به دلیل شرکت در جلسه شورایعالی انقلاب فرهنگی زودتر جلسه را ترک کرد ولی مدافع جدی این طرح بود.

نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس که خود طراح طرح مذکور است، اضافه کرد: این موضوع در ابعاد مختلف مورد بحث کارشناسی قرار گرفت ولی در نهایت با توجه به اینکه عدد لازم برای اخذ رأی را نداشتیم، رأی گیری به جلسه بعدی کمیسیون موکول شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • کارشناس IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    4 0
    با سلام و احترام ، شاید این بهترین طرح برای وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت و درمان ، می باشد . احسنت به طراحان این طرح جامع و مفید .
  • IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    0 0
    سلام لطفا این اشتباه را نکنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس