کد خبر 1331362
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۱
برگزاری اولین تمرین تیم ملی فوتبال با حضور ۵ بازیکن + عکس

سرمربی اسبق تیم ملی امید کشورمان گفت: تیم عراق روز پنجشنبه چیزی برای از دست دادن ندارد و حریف خطرناکی است، نباید اسیر ضدحملات آنها شویم.

به گزارش مشرق، غلامحسین پیروانی در مورد دیدار روز پنجشنبه تیم ملی کشورمان مقابل عراق در مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: این بازی به هیچ عنوان ساده نیست با این حال فکر می‌کنم برنده مسابقه تیم ملی کشورمان خواهد بود. مشکل اصلی ما در بازی فردا ویروس کروناست. غیبت چند بازیکن به دلیل شرایط کرونایی روی تیم ملی مان اثرگذار خواهد بود. هرچند نفرات ذخیره تیم ملی هم خوب و با کیفیت هستند اما غیبت بازیکنی مثل سردار آزمون  برای مان مهم است. او در این بازی خیلی به کارمان می‌آمد. با این حال امیدوارم نفرات کرونایی تیم ملی اضافه نشوند.

وی در مورد اینکه مهدی طارمی هم ممکن است مجبور شود بدون تمرین با ملی پوشان مقابل عراق بازی کند زیرا در فرودگاه ترکیه گرفتار شرایط جوی شده، گفت: طارمی در بالاترین سطح فوتبال اروپا بازی می‌کند و در اوج آمادگی‌اش قرار دارد بنابراین او می‌تواند برای تیم ملی خیلی مفید باشد حتی اگر به خاطر وضعیت استثنایی که رخ داده بدون تمرین با تیم ملی بازی کند. تیمی مثل عراق  در اندازه تیم ملی کشورمان نیست. تیم‌های عربی مثل عراق، کویت، بحرین همیشه در فوتبال ملی یکی دو گل از فوتبال ما عقب‌تر هستند. با این حال  تیم عراق روز پنجشنبه چیزی برای از دست دادن نداردو حریف خطرناکی است. نباید اسیر ضدحملات آنها شویم. 

بیشتر بخوانید:

ایران - عراق؛ در انتظار جشن صعود به جام جهانی

سرمربی اسبق تیم امید ایران در مورد حضور تماشاگران در ورزشگاه گفت: حضور تماشاگران همیشه به سود تیم ملی کشورمان است و ان ‌شالله پنجشنبه جشن صعود به جام جهانی را در ورزشگاه آزادی می‌گیریم ولی این مرتبه نباید فقط به صعود به جام جهانی راضی باشیم باید تلاش کنیم از گروه‌مان صعود کنیم و به جمع ۱۶ تیم برتر جهان برسیم. 

پیروانی در مورد اینکه چه توصیه فنی به اسکوچیچ به عنوان یک همکار دارد، عنوان کرد: باید حواس مان خیلی جمع باشد به نظرم حتی این مرتبه باید مقابل عراق بسته‌ و محتاطتر بازی کنیم. نظم تیمی را به خوبی رعایت کنیم تیم ملی ما ممکن است با یک تساوی هم پنجشنبه صعودش به جام جهانی قطعی شود. بنابراین ۹۰ دقیقه منظم بازی کنیم و هر کسی به پست خودش احترام بگذارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    1 2
    بهتر است به خاطر این کارشناس محترم فوتبالی چند اتوبوس را جلوی دروازه مان پارک کنیم!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس