کد خبر 1331265
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳
طارمی کجاست؟

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران هنوز نتوانسته به تهران برسد تا برای رویارویی با عراق آماده شود. او در شهری دور از استانبول گرفتار شده و منتظر فراهم‌شدن شرایط برای سفر به ایران است.

به گزارش مشرق، مهدی طارمی دیروز (دوشنبه) از پرتغال حرکت کرد تا به اردوی تیم ملی ملحق شود. قرار بود این بازیکن پس از توقف در فرودگاه استانبول، به تهران سفر کند اما شرایط خاص آب و هوایی در این شهر ترکیه، باعث شد پرواز او در شهر دیگری روی زمین بنشیند.

به گفته مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی فوتبال ایران، پرواز طارمی در شهر دالامان به زمین نشسته است.

دالامان شهری کوچک و ساحلی در جنوب غربی کشور ترکیه است و حدود ۷۵۰ کیلومتر تا استانبول و ۶۵۰ کیلومتر تا آنکارا پایتخت این کشور فاصله دارد. آنتالیا و ازمیر نزدیک‌ترین شهرهای بزرگ به دالامان هستند. فاصله این شهر تا آنتالیا ۲۳۰ کیلومتر است. دالامان تا ازمیر هم کمتر از ۳۰۰ کیلومتر فاصله دارد.

طارمی کجاست؟

موقعیت شهر دالامان در کشور ترکیه

علاوه بر خود شهر دالامان، آنتالیا و ازمیر هم فرودگاه‌های بین‌المللی دارند و درصورتی که طارمی به این شهرها برسد می‌تواند پیش از بازی روز پنجشنبه، خود را به تهران برساند. البته حتی در صورت عملی‌شدن این اتفاق هم بسیار بعید است که او شرایط حضور در آخرین تمرین تیم ملی پیش از بازی با عراق را داشته باشد.

در شرایطی که سردار آزمون هم به دلیل مثبت‌شدن آزمایش کرونا، بازی با عراق را از دست داده است غیبت احتمالی طارمی، می‌تواند مشکلات زیادی برای دراگان اسکوچیچ فراهم کند.

تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۸ پنجشنبه ۷ بهمن در ورزشگاه آزادی به مصاف عراق می‌رود. ایران با پیروزی در این بازی صعود خود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را قطعی می‌کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    1 1
    امان از این دراگونه
  • میهمان IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    5 3
    معلوم بود که استانبول برف سنگین دارد چرا بازم بلیط استانبول گرفت؟ مثلا میتوانست بلیط لیسبون پرتغال به نیکوزیای قبرس میگرفت.
    • IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
      0 0
      چنین پروازی وجود نداشته
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    8 1
    طارمی هر موقع رفته ترکیه ضدحال خورده، دفه قبلی که کودتا شد، الان هم که برف سنگین اومده، دفه بعدو خدا بخیر کنه :)
  • مجید IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    2 0
    زمینی وارد ایران بشه
  • رامین IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    0 0
    حتما باید از استانبول میومد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس