کد خبر 1331120
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
عاملان ۲ جنایت به دام افتادند

دومین پرونده در پی وقوع یک قتل عمد با سلاح گرم در شهرستان ایذه به جریان افتاد. کارآگاهان با انجام کار اطلاعاتی ۳متهم را شناسایی و آن‌ها را با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی در مخفیگاه‌شان دستگیر کردند.

به گزارش مشرق، متهمان دو جنایت که در ماجراهای جداگانه دست به قتل زده بودند، با تلاش کارآگاهان شناسایی و دستگیر شدند.

در اولین پرونده در پی اعلام گزارشی مبنی بر وقوع درگیری دسته‌جمعی بین دو گروه از جوانان که منجر به قتل یک نفر از طرفین درگیری شده است، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی بندرعباس قرار گرفت.

پس از دستگیری تعدادی از طرفین درگیری توسط کلانتری و انتقال به پلیس آگاهی، در تحقیقات ابتدایی مشخص شد طرفین درگیری به حمایت از دوستان خود وارد نزاع شده‌اند که در این میان مقتول بر اثر ضربات وارده با چاقو پس از اعزام به بیمارستان فوت و ضاربان پس از خاتمه درگیری همگی از محل متواری شده‌اند.

کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی پس از شناسایی سایر متهمان و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق به دستگیری سه متهم فراری شدند.

آن‌ها پس از انتقال به پلیس آگاهی به مشارکت در نزاع منجر به قتل و ضرب و جرح عمدی اعتراف کردند. با اعترافات متهمان، صحنه قتل بازسازی و متهمان با قرار صادره روانه زندان شدند.

سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تأیید این خبر از سازمان‌های متولی درخواست کرد: برای پیشگیری از وقوع چنین حوادثی، آموزش مهارت‌های زندگی (کنترل خشم، حل مسئله، مقابله با استرس و...) و ارائه مشاوره در محلات و مدارس را در رأس امورات کاری قرار دهند.

دومین پرونده در پی وقوع یک قتل عمد با سلاح گرم در شهرستان ایذه به جریان افتاد. کارآگاهان با انجام کار اطلاعاتی سه متهم را شناسایی و آن‌ها را با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی در مخفیگاه‌شان دستگیر کردند.

متهمان در بازجویی پلیس به درگیری مسلحانه با مقتول اعتراف و انگیزه خود را از قتل، انتقام‌جویی به‌دلیل اختلافات و درگیری‌های قبلی بیان کردند.

متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای اقدامات قانونی، تحویل مراجع قضائی و با قرار قانونی روانه زندان شدند.

منبع: روزنامه شرق

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس