کد خبر 1331075
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
خودرو نمایه

بر اساس ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) از خودروهای سواری تولیدی آذر ماه، اغلب خودروهای تولید داخل ۳ ستاره هستند.

به گزارش مشرق، بر اساس ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) از خودروهای سواری تولیدی آذر ماه، با کیفیت‌ترین خودروها دناپلاس توربو اتوماتیک ایران‌خودرو و دیگنتی و فیدلیتی (محصولات تازه گروه بهمن‌موتور) با کسب پنج ستاره کیفی هستند و پس از آن ۹ خودرو چهار ستاره و ۱۸ خودرو سه ستاره قرار گرفته‌اند. در حالیکه برای مدتی خبری از خودروهای دو ستاره نبود اما دوباره در تولیدی‌های سه ماه اخیر (از مهرماه به بعد)، MVM X۳۳S مدیران‌خودرو با کسب دو ستاره کیفی تولید می‌شود.

طبق ارزیابی صورت گرفته در سطح قیمتی ۱ تنها به خودرو تیگو ۷ مدیران‌خودرو اشاره شده که سه ستاره از پنج ستاره کیفی را به خود اختصاص داده است.   

در خودروهای در سطح قیمتی ۲، دو محصول تازه گروه بهمن موتور، دیگنتی و فیدلیتی توانسته‌اند پنج ستاره کیفی را کسب کنند. پس از آن‌ها، هایما S۷ اتوماتیک (ایران‌خودرو خراسان) و SWM G۰۱F (سیف‌خودرو) چهار ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

SWM G۰۱F برای اولین بار چهار ستاره کیفی را به خود اختصاص داده و براین اساس ارتقای کیفی داشته است. در همین سطح قیمتی، محصولاتی همچون آریزو ۶، آریزو ۵ توربو، تیگو ۵، جک S۳ و جک S۳ (بهمن موتور) سه ستاره‌ای شده‌اند.  

همانطور که اشاره شد، در ارزیابی این ماه خودروی MVM X۳۳ X نیز مورد ارزیابی قرار گرفته و توانسته دو ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کند.

در سطح قیمتی ۳ خودروهای سواری، دو محصول دیگر مدیران‌خودرو یعنی MVM X۲۲ و MVM  ۳۱۵ پلاس اتوماتیک (برای اولین بار) مورد ارزیابی کیفی قرار گرفته و سه ستاره‌ای شده‌اند.

در ارزیابی سطح کیفی خودروهای تولیدی سواری در نهمین ماه امسال در سطح قیمتی ۴، دناپلاس توربواتوماتیک با پنج ستاره کیفی در صدر جدول کیفی قرار گرفته و  پس از آن پژو ۲۰۷  پانوراما، دناپلاس، تارا و شاهین موفق به کسب چهار ستاره کیفی شده‌اند.  

همچنین در سطح قیمتی ۴، خودروهای پژو ۲۰۶، راناپلاس، سورن پلاس (ایران‌خودرو تبریز)، پژو پارس (ایران‌خودرو مازندران، خراسان، فارس و کرمانشاه)، پژو ۴۰۵ (ایران‌خودرو خراسان) و سمند تبریز سه ستاره‌ای شده‌اند.

در نهایت نیز در سطح قیمتی ۵، خودرو کوییک و کوییک S (سایپا) و همچنین کوییک پارس‌خودرو چهار ستاره کیفی را کسب کرده‌اند. پس از آن‌ها، کوییک R (تولیدی پارس‌خودرو)، تیبا ۲ (سایپا)، تیبا (سایپا-سیتروئن) و ساینا کاشان (سایپا-سیتروئن) در رده خودروهای با سطح کیفیت سه ستاره کیفی قرار گرفته‌اند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    0 0
    اینا مقیاسشون با سیاره هست نه ستاره.
  • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    0 0
    خودروهای بی کيفيت قاتل مردم درجاده ها
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    0 0
    خودتون به خودتون ستاره دادید.... خخخخخخخ
  • IR ۰۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
    0 0
    ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ستاره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس