کد خبر 1330860
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱
آخرین جزئیات پرونده تیراندازی در شریعتی و درگیری پلیس با سارقان مسلح/ حال مامور مجروح مساعد است

رییس پلیس پایتخت آخرین جزئیات پرونده درگیری پلیس با سارقان مسلح و همچنین تیراندازی در خیابان شریعتی را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت به جزییات بیشتری از حادثه تیراندازی در ولنجک و همچنین درگیری پلیس با سارقان مسلح منزل اشاره و اظهار داشت: در خصوص تیراندازی در خیابان شریعتی درگیری بین دو نفر به وقوع پیوست که بلافاصله پلیس مطلع شده و با حضور در محل فرد تیرانداز به همراه سلاح کمری دستگیر شد.

 رئیس پلیس پایتخت با بیان این مطلب که در بررسی‌های بیشتر یک خودروی مازراتی نیز از منزل متهم کشف شد ادامه داد: در بررسی‌ها مشخص شد که هر دو طرف مجرم و متخلف بودند؛ هم فرد تیرانداز و هم صاحب فست فود.

 وی با بیان اینکه در مرحله اول ماموران پلیس کلانتری وارد عمل شده و متهم را دستگیر و سلاح را ضبط کردند اعلام کرد: مجرمیت این افراد تثبیت شده و در حال حاضر پرونده به پلیس امنیت ارجاع و در حال پیگیری است.

سردار رحیمی در خصوص درگیری پلیس با سارقان مسلح منزل و مجروحیت یک نفر از مأموران پلیس اظهار داشت: به محض اطلاع پلیس از سرقت یک گروه از سارقان منزل ماموران کلانتری ولنجک وارد کار شدند.

 وی گفت: این گروه از سارقان مسلح ۲تا ۳ فقره سرقت ناموفق نیز انجام داده بودند که مردم به پلیس اطلاع داده بودند و در همین مرحله آخر نیز با حضور مأموران کلانتری ولنجک متهمان به محض مشاهده پلیس با گستاخی تمام به سمت پلیس تیراندازی کردند که همکارانم با رشادت، پایمردی و مجاهدت در مقابل سارقان‌ سلاح کشی کرده و توانستند یک نفر از سارقان مسلح را به همراه سلاح دستگیر کنند.

 فرمانده انتظامی پایتخت در خصوص مجروحیت مامور ناجا در این عملیات اعلام کرد: یکی از همکاران ما گلوله از کنار شقیقه اش رد شد و زخمی شد اما خوشبختانه در حال حاضر حال عمومی اش خوب است و دو روز پیش هم در مورد تشویق ویژه قرار گرفت.

 وی با بیان این مطلب که وسایلی از قبیل دیلم، قیچی و وسایل سرقتی از متهمان این پرونده کشف شد خاطرنشان کرد: این گروه جزو سارقین مسلح منزل در شمال تهران بودند که در حین سرقت غافلگیر، شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی پایتخت با بیان این مطلب که پلیس برای برخورد با سارقان برنامه ویژه ای را در دستور کار قرار داده، خاطرنشان کرد: امنیت، آسایش و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و پلیس با قاطعیت با مخلان امنیت و هنجارشکنان برخورد می کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس