کد خبر 1330623
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
افت ۳۸ هزار واحدی شاخص بورس در دیماه

شاخص بورس در دیماه امسال با ۳۸هزار و ۹۱۰واحد کاهش، معادل ۲.۹۵درصد افت کرد.

به گزارش مشرق، در جریان معاملات بازار سرمایه در دیماه امسال طی ۲۱روز معاملاتی تعداد ۱۱۲میلیارد و ۶۹۳میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۷۳۱هزار و ۷۱۲میلیارد ریال در بیش از ۷ میلیون و ۸۴۹هزار و ۲۹۳دفعه مورد معامله قرار گرفت که حجم، ارزش و نوبت‌های معاملات به ترتیب ۱.۰۹، ۹.۶۸ و ۱۰.۶۲ درصد افت را نسبت به ماه قبل‌تر تجربه کردند.

بیشتر بخوانید:

عوامل موثر بر رشد بازار سرمایه را بشناسید

این درحالی است که تعداد ۱۴۷۶۸میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۲۳۰هزار و ۶۰میلیارد ریال نیز در ماه گذشته مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۱۱.۰۱ و ۹.۰۸ درصد افت همراه شدند.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان دی ماه با ۳۸هزار و ۹۱۰واحد کاهش، معادل ۲.۹۵درصد افت کرد و به رقم یک میلیون و ۲۷۹هزارو ۴۵۰واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز با ۱۲هزار و ۵۶۸واحد کاهش، معادل ۳.۶۱درصد افت کرد و رقم ۳۳۵هزار و ۶۴۲واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۲۴هزار و ۶۴۹واحد کاهش به رقم ۹۷۰هزار و ۳۲۵واحد و شاخص بازار دوم با ۹۰هزار و ۸۰۴واحد کاهش، به عدد ۲ میلیون و ۴۷۳هزار و ۵۷۰واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۲.۴۸درصد افت و شاخص بازار دوم با ۳.۵۴درصد کاهش همراه شدند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    0 0
    تقصیر دولت قبل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس