کد خبر 1330358
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹
بورس نمایه

در ساعت ۰۹:۳۵ شاخص کل بورس با افت ۷ هزار و ۴۴۴ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۷۴ هزار و ۳۵۶ واحد قرار گرفت.

به گزارش مشرق، شاخص کل بورس تهران، امروز یکشنبه (۳ بهمن) در ابتدای معاملات با اُفت ۵ هزار واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۷۶ هزار واحدی قرار گرفت.

در ساعت ۰۹:۳۵ شاخص کل بورس با اُفت ۷ هزار و ۴۴۴ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۷۴ هزار و ۳۵۶ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۲ هزار و ۸۰ واحد در ارتفاع ۳۳۲ هزار و ۱۰۸ واحدی قرار گرفت.

سه نماد فولاد، شبندر  و شپنا بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته‌اند. شتران نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است.

شاخص فرابورس نیز با اُفت ۴۸ واحد در ارتفاع ۱۷ هزار و ۵۰۷ واحدی قرار گرفت. سه نماد زاگرس، فرابورس و تجلی بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته اند. تجلی نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است.

در ساعت ۱۰:۳۵ دقیقه شاخص کل بورس با افت ۱۰ هزار و ۶۸۶ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۷۰ هزار و ۱۱۴ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با افت ۳ هزار و ۳۵۲ واحد در ارتفاع ۳۳۰ هزار و ۸۳۷ واحد قرار گرفت. سه نماد فولاد، نوری و فملی بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس تا به این لحظه داشته اند. شتران نیز پرتراکنش‌ترین نماد در این دقایق بازار است.

شاخص فرابورس نیز با اُفت ۱۰۷ واحد در ارتفاع ۱۷ هزار و ۴۴۸ واحدی قرار گرفت. سه نماد زاگرس، فرابورس و کگهر بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته‌اند. تجلی نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است.

در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با افت ۲۵ هزار و ۲۵۴ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۵۶ هزار و ۵۴۶ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۵ هزار و ۹۴۴ واحدی در ارتفاع ۳۲۸ هزار و ۲۴۴ واحدی قرار گرفت. سه نماد فولاد، فملی و فارس بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته‌اند.

شاخص کل فرابورس نیز با اُفت ۲۰۱ واحدی در ارتفاع ۱۷ هزار و ۳۵۴ واحد قرار گرفت. سه نماد زاگرس، هرمز و شگویا بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته‌اند. در این لحظات ۲۷ نماد در صف خرید و ۲۶۹ نماد در صف فروش هستند.

بیشترین حجم معاملات به ترتیب تجلی، شتران و خودرو متعلق است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس