کد خبر 1329535
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰

به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: ‏این کودکان و زنان و مردان غیرنظامی یمنی بشر نیستند؟ مگر کشتار غیر نظامیان تروریسم نبود؟

پس کجاست آن حقوق بشر قلابی تان؟ کجاست آن ادعای مبارزه با تروریسمتان؟ کجاست سازمان ملل و شورای امنیتتان؟

پس کجاست آن حقوق بشر قلابی تان؟ +عکس

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • AU ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    13 0
    متاسفانه دستگاهای شتشوی مغزی(در غرب) ذهن و فکر مردم جهان رو تحت تصرف خودشون در اوردن! و انها رو غرق در گناهان مختلف کرده اند و خبیث و سنگ دلشون کردن! (وارنه اشون کردن) دلشون برای سگ و گربه! میسوزه! اما برای انسان نه! مردم یمن در اوج محاصره نظامی فوق العاده سنگین! و کشته شدن بابت گرسنگی شدید! اما اونا کماکان به سگ و گربه ها خودش عشق می ورزن! بهشون میگن مامان! و غذا ها با کیفیت براشون تهیه میکن! دکتر میبرنشون! هر روز مواظبشون هستن(!!!) اما برای مردم و انسان و ...!هزینه ها سرسام اور برای خوش گذرانی و عیش و لذت هایی شهووانیی، دنیایی کاریکاتوری،سیاه قلبان،و اشرار روی زمین.! اما خدا پاسخ میده! و روزی که پاسخ این کارهای زشت بخشی از مردم رو میده،روز بزرگی خواهد بود. جواب اه و حسرت و نفرین این کودکان و زنان و مردان مومن و با خدا و مظلومان جهان را خواهد داد و انتقام سختی خدا خواهد گرفت.!
  • امیررضا IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    13 1
    تاریخ اروپا و آمریکا سراسر جنایت و قتل و غارت و ویرانی سایر ملل است، اصلا شما به نحوه تشکیل حکومت آمریکا توجه کنید با نسل کشی فجیع سرخپوستها و حتی حیوانات( گاومیش)و برده داری همراه با شکنجه سیاه پوستها قرین بوده، همونها سازمان های بین المللی رو ساختند ازشون انتظار دارید حقوق بشر رو رعایت کنند. زهی خیال باطل
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    14 1
    سلام برخلق برگزیده خدا و سلام بر خلقی که بیرق خراسانی را بدست خواهد گرفت
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    15 1
    شورای امنیت و سازمان ملل رو آمریکا ساخت برای تحریم کردن ملت ها
  • MD ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    0 1
    حقوق بشر که بره به درک با اون حقوق بشرش، بابا همین مردم ایران رو بگو که عده کمی فقط براشون یمن مهمه درحالیکه یمن دروازه و شروع پیروزی و موفقیت نظام اسلامی جهانی است.
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    1 3
    کلوخ انداز را پاداش سنگ است
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    0 1
    مشرق زمین خاستگاه تمدن بشری باید با ائنلاف و اتحاد در مقابل فرهنگ منحط غرب ایستادگی کند. غربیها شاید در بعضی علوم پیشرفت کرده باشند اما در زمینه علوم انسانی و حقوق بشری که در راستای تجارت و صنعت خود پی ریزی کرده اند حق سیادت ندارند.قبل از همه باید ساختار مزخرف سازمان ملل را به هم ریخت.
  • حسین IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    8 1
    سلام انسان های سگ صفت برای سگ های ولگردهار دم ازحقوق حیوانات میزنند ولی برای گشتاراشرف مخلوقات وطفل معصوم عاری از هر گناه خفه خون می گیرند.ای امام دادگستر امام زمان العجل....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس