ازسرگیری قریب الوقوع مذاکرات غیرمستقیم ترسیم مرزی با «تل آویو»

رئیس جمهور لبنان در سخنانی تأکید کرد که مذاکرات غیرمستقیم ترسیم مرزهای دریایی میان این کشور و رژیم صهیونیستی به زودی ازسرگرفته می شود.

به گزارش مشرق به نقل از العهد، «میشل عون» رئیس جمهور لبنان سخنانی را در خصوص مذاکرات ترسیم مرزی با رژیم صهیونیستی مطرح کرد. وی گفت: مذاکرات غیرمستقیم با تل آویو در این زمینه به زودی از سر گرفته می‌شود.

بر اساس این گزارش، رئیس جمهور لبنان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اوضاع اقتصادی سخت لبنان، تصریح کرد: عوامل خارجی مانند بحران سوریه، بسته شدن گذرگاه‌های مرزی و نیز فساد در بخش‌های مختلف دولتی و سیاست‌های اقتصادی نادرست موجب وخامت اوضاع اقتصادی شده است.

بیشتر بخوانید:

پشت پرده تشدید خصومت ریاض علیه مقاومت و استراتژی جدید حزب‌الله برای مقابله با توطئه سعودی‌ها

میشل عون همچنین به انتخابات پارلمانی پیش روی لبنان نیز اشاره کرد و گفت: انتخابات یک فرصت واقعی برای تمامی لبنانی هاست تا گزینه‌های مورد نظر خود برای پیشرفت لبنان را انتخاب کنند.

چندی پیش شماری از شخصیت‌های لبنانی به تازگی دیداری با «میشل عون» رئیس جمهور این کشور داشتند. عون در این دیدار سخنانی را در خصوص مسأله ترسیم مرزهای دریایی با رژیم صهیونیستی مطرح کرد.

عون با اشاره به شرط و شروط رژیم صهیونیستی در زمینه ترسیم مرزهای دریایی با لبنان، گفت: در این زمینه هرگز تسلیم باج خواهی‌های اسرائیل نخواهیم شد و شروط آن را نخواهیم پذیرفت.

رئیس جمهور لبنان در ادامه یادآور شد: تأکید ما این است که منافع ملی لبنان باید محقق شود. هرگونه توافق با تل آویو در خصوص ترسیم مرزهای دریایی در چارچوب حاکمیت ملی لبنان صورت خواهد پذیرفت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی مختاری 291 IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    0 0
    از یک طرف می گویی که مذاکره می کنیم و از طرف دیگر می گویی در مذاکره باج نمی دهیم. همین که تصمیم به مذاکره گرفته ای آن هم مذاکره با دشمنی که از ریشه نامشروع بوده و هست یعنی باج دادن. حالا معلوم نیست که تو خودت را مسخره کرده ای یا مردمت را. خداوند یکتا مردم لبنان را از شر شما نجات بدهد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس