کد خبر 1328837
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷
بازداشت قاتلین فراری در پیرانشهر

۲ قاتل فراری به هنگام فرار از کشور در مرز پیرانشهر دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: یک هفته پیش در پی وقوع نزاع بین دو خانواده در روستای داش تیمور مهاباد و انتقال مصدومین به بیمارستان، شخصی از اهالی جهت جویا شدن حال افراد مزبور و میانجی گری به بیمارستان مراجعه می‌کند که توسط دو متهم دستگیر شده مورد جرح با چاقو قرار می‌گیرد و ضاربین متواری می‌شوند و شخص مضروب به علت شدت جراحات فوت می‌کند.

عتباتی می گوید: با ورود دستگاه قضایی بازپرس پرونده موضوع را پیگیری و دستورات لازم را صادر می‌کند و در این راستا پدر متهمین که در نزاع منتهی به قتل نقش موثری داشته دستگیر و در حین بدرقه به دادسرا توسط تعدادی از بستگان مقتول مورد هجوم قرار می‌گیرد و متهم مزبور و یکی از ماموران بدرقه پلیس مورد جرح با چاقو قرار می‌گیرند و ضاربین متواری می‌شوند.

به گفته رئیس کل دادگستری استان با صدور دستورات قضایی قاطع توسط دادستان و اقدامات وسیع قضایی-انتظامی متهمین اصلی پرونده که در وقوع قتل نقش مباشر را داشتند و قصد خروج غیرمجاز از مرز کشور را داشتند در شهرستان پیرانشهر شناسایی و دستگیر و با قرار قانونی روانه زندان شدند.

عتباتی گفت: افرادی هم که مبادرت به مخفی کردن این متهمین و با آن‌ها  جهت فرار از کشور همکاری و مساعدت کرده بودند نیز شناسایی و دستگیر و با قرار قانونی روانه زندان شدند.

رئیس شورای قضایی استان می گوید: اجازه بی قانونی و شرارت را در استان به هیچ کس نخواهیم داد و مردم باید قانون مداری را در اولویت قرار دهند و دعاوی خود را از طریق دستگاه انتظامی و قضایی پیگیری نمایند نه اینکه هر کس شخصاً با اقدامات خشن و غیرقانونی در جامعه اختلال ایجاد کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • احمد IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    0 0
    آفرین، استان ما، مخصوصا شهر مهاباد به امنیت نیاز دارد گویا یکی ازقاتلین فراری از اعضاء سپاه هم بوده است ضمنا از دادگستری تقاضا داریم اموال اختلاس شده توسط اعضاء شورای قبلی وجدید را به شهرداری باز گرداند ماههاست حقوق پرسنل پرداخت نشده، خدمات وعمران پیشکش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس