کد خبر 1327911
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۹

به گزارش مشرق، اریک بروئر کارشناس مرکز مطالعات بین‌المللی و استراتژیک در واکنش به گزارش خبرنگار کان طی توییتی نوشت: ارزیابی اسرائیل به درجه‌ای از اهرم فشار روسیه بر ایران دلالت می‌کند، در حالی که روسیه چنین اهرمی در اختیار ندارد.

 هنری رام کارشناس اندیشکده اوراسیاگروپ نیز معتقد است این ارزیابی مستلزم تغییری بزرگ در نحوه نگاه روسیه به ارتباط میان بحران اوکراین و مذاکرات هسته‌ای ایران است.

روسیه اهرمی برای فشار بر ایران ندارد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    12 10
    ایران رقیب روسیه نیست که روسیه نیاز به اهرم داشته باشد . ایران نوکر و رعیت روسیه است و اهرم روسیه است
    • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
      2 3
      اگر ارباب تو یعنی ارباب همه بهائیان اهرمی برای فشار به ایران دارد، روسیه هم می تواند داشته باشد! مگر جمهوری اسلامی با این دولت انقلابی، حکومت شاهنشاهی یا دوره اصلاح طلبان ..ـوع آور است که بهائیان در آن نفوذ داشته باشند و تبدیل به اهرم اجانب علیه کشور شوند؟!؟!؟!
    • علی IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
      2 3
      فقط یک دلیل بیار که ایران رعیت روسیست. تو فرق شوروی سابق و روسیه ی الان رو نمیدونی. حتی نمی دونی تو این ۲۰ سال چه دشمنیی به ما کردن.... چشمت کور که ایران ابر قدرته و اربابای تو قدرت هم نیستن(اروپا و آمریکا) ارباب غربی دارید.اربااااببب غربی دارید
    • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
      2 3
      خیلی نفهمی بیچاره! فقط بسوز و بمیر!
  • سرباز IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    1 3
    ایران در دنیا آقایی میکند. هرروز نام بلند آوازه ایران در روزنامه های غرب و شرق عالم چاپ میشود. زورگویان در مقابل عظمت ایران اسلامی به وحشت افتاده اند اینجاست که وقتی خدا با تو باشد تمام عالم در مقابلت کم می آورند. سالهاست دارم مطالعه میکنم. هیچوقت ایران را در طول تاریخ اینقدر مقتدر نیافته ام. روسیه و چین محتاج ایران هستند. چون دلایل بیشماری وجود دارد. در دنیایی که به ضعیفان رحم نمیکنند باید قوی بود.
  • سید IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    1 1
    اتفاقاً عقل حکم می کند که ایران باید از اختلافات چین و آمریکا بر سر مسائلی همچون تایوان، هنگ کنگ، کره شمالی و دریای چین جنوبی و نیز از اختلافات روسیه با آمریکا بر سر مواردی چون پیمان هسته ای و آسمان باز، کریمه، اوکراین، خط لوله گاز نورد استریم 2، تحریم ها، حملات فضای مجازی و غیره حداکثر فرصت طلبی و بهره را ببرد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس