نیشِ یک امتیازی عقرب‌ها بر پیکر مالی؛ گامبیا به شگفتی‌سازی ادامه می‌دهد

تیم صد و پنجاهم رنکینگ فیفا در اولین حضور خود در جام ملت‌های آفریقا موفق شد مالی را با نتیجه یک بر یک متوقف کند و با چهار امتیاز در صدر جدول گروه F بایستد.

به گزارش مشرق، تیم‌های مالی و گامبیا از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه به وقت تهران در چارچوب هفته دوم دور گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا در گروه ششم به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار جذاب با نتیجه مساوی یک بر یک به اتمام رسید.

هر ۲ تیم در هفته نخست رقبای خود را شکست داده بودند. مالی به پشتوانه بازیکنان خود بخت بیشتری برای پیروزی مقابل تیم صد و پنجاهم رنکینگ فیفا داشت که برای اولین بار فرصت حضور در جام‌ ملت‌ها را به دست آورده بود. در نیمه نخست مقاومت گامبیایی‌ها جواب داد.

در ۴۵ دقیقه دوم مالی با تغییراتی که در ترکیبش ایجاد شد به سمت دروازه حریف یورش آورد و سرانجام به کمک VAR در دقیقه ۷۹ به وسیله ابراهیم کونه، مهاجم ۲۲ ساله تیم استراسبورگ فرانسه از روی نقطه پنالتی به گل رسید. آنها تا آستانه ثبت دومین پیروزی و مسجل کردن صعودشان پیش رفتند اما کمک داور ویدیویی این بار به داد عقرب‌ها رسید.

در دقیقه ۹۰ بود که موسا بارو، بازیکن ۲۳ ساله‌ی تیم بولونیای ایتالیا از روی نقطه پنالتی نتیجه را به تعادل کشاند تا امتیازها تقسیم شود. بدین ترتیب هر ۲ تیم با چهار امتیاز و ۲ گل زده و یک گل خورده در صدر جدول گروه ششم ایستادند. دیگر دیدار این گروه را باید تیم‌های تونس و موریتانی به انجام برسانند.

گفتنی است مسابقات هفته دوم امشب(یکشنبه) به اتمام خواهد رسید. در این دوره از مسابقات کامرون میزبان است و ۲۴ تیم در پنج شهر به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. الجزایر مدافع عنوان قهرمانی به حساب می‌آید.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس