کد خبر 1326980
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
بنز

سامانه تمام چرخ محرک در وضعیت فعال قرار دارد و خودرو طی ۳.۵ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت می رسد.

به گزارش مشرق، آ ام گ اس ال۶۳ رودستر نام طولانی یکی از جذاب ترین خودروهای اسپرت مرسدس بنز با مدل ۲۰۲۲ است که با قیمت پایه ۱۶۶ هزار دلار(بازار آمریکا) در نمایندگی های این خودروساز آلمانی خودنمایی می کند.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، طراحان مرسدس مفاهیم اسپرت و لوکس را در بهترین شکل ممکن تبدیل به یک واقعیت صنعتی کرده اند. چراغ های اصلی جلو با شیب درپوش موتور و خطوط روی آن(هودلاین) بالاترین سطح هماهنگی را دارند. جلوپنچره ۱۴ پره توسعه یافته در عرض و سپر اسپرت را نیز باید به این معجون اضافه کنیم.

گران‌قیمت آلمانی؛ سریع، زیبا و لوکس +عکس

در قسمت عقب خودرو با استفاده از پنل فیبرکربن یک دیفیوزر فوق العاده برای این مرسدس تدارک دیده شده که دو خروجی اگزوز در طرفین آن قرار دارند و به نوعی خبر از هیولای درون این خوش رکاب آلمانی می دهند.

در زمینه طراحی کابین، مرسدس همواره پرچمدار و الهام بخش بسیاری از نوآوری ها و تغییرات مهم در صنعت خودرو بوده که همین سابقه حتی پیش از ورود به کابین، مخاطب را برای تجربه یک ماجراجویی خاص آماده می کند.

گران‌قیمت آلمانی؛ سریع، زیبا و لوکس +عکس

چرم بسیار باکیفیت، عناصر کرومی و آلومینیومی به علاوه فناورانه ها در این فضا با چشمان مخاطب جادوگری می کنند. نمایشگر اصلی سیستم سرگرمی در اندازه ۱۱.۹ اینچی با قابلیت تغییر زاویه دید و نمایشگر اطلاعات کیلومتر در اندازه ۱۲.۳ اینچی انتخاب شده اند.

اما به جذاب ترین قسمت داستان می رسیم، جائیکه باید نگاهی به زیر درپوش موتور اس ال۶۳ رودستر داشته باشیم. اینجا مرسدس از نمونه ۴ لیتری توروبودوقلو ۸ سیلندر خود استفاده کرده که ۵۷۷ اسب بخار خروجی و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این مجموعه با جعبه دنده ۹ سرعته اتوماتیک مالتی کلاچ هماهنگ شده است.

گران‌قیمت آلمانی؛ سریع، زیبا و لوکس +عکس

سامانه تمام چرخ محرک در وضعیت فعال قرار دارد و خودرو طی ۳.۵ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت می رسد.

بیشینه سرعت نیز برابر با ۳۱۵ کیلومتر برساعت محاسبه شده است.

وزن خودرو برابر با  ۱۷۶۹ کیلوگرم است.

در تصاویری که برای این مطلب استفاده شده، حضور آپشن برچسب قیمت را به ۱۷۵ هزار دلار رسانده است.

گران‌قیمت آلمانی؛ سریع، زیبا و لوکس +عکس

گران‌قیمت آلمانی؛ سریع، زیبا و لوکس +عکس

منبع:عصر ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    5 0
    ما پراید
  • . IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    6 0
    چن سال دیگه با این پول میشه تو ایران آت و آشغالای سایپا و ایران خودرو رو خرید
  • حسين DE ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    5 1
    با سلام : مشرق جان هدف شما از اين گزارش چيست؟تبليغات براى اين خودرو؟ ويا ترويج لوكس گرائى و تفكر و نگرش اشرافيت گرائى؟ چه كسانى قادر هستند در اين شرايط وخيم اقتصادى سوار يك چنين خودروهائى شوند و به ديگران فخر فروشى كنند؟ طبيعى است كه تنها غارتگران بيت المال يعنى باستى هيلز نشينها و رومارزيدنس نشينها ، در ضمن شما مگر طرفدار عدالت اجتماعى نيستيد؟پس اين گزارش در جهت نفى نگرش عدالت خواهانه شماست،من نميدونم شما با چه نيت و يا هدفى اينگونه مطالب را در ارتباط با لوكس گرائى و تبليغ براى اشرافيت چاپ ميكنيد،١٧٥ هزار دلار براى پرداخت يك چنين كالاى لوكسى ؟ من نميدونم ١٧٥ هزار دلار چند ميليارد تومن ميشه؟ولى ميدونم كسانيكه قادر به خريد اين خودروى لوكس هستند در ويلاهاى چند صد ميلياردى ساكن هستند و در آمدهاى چند صد ميلياردى از راه غارت و چپاوول بيت المال دارند و شما داريد خواسته و يا ناخواسته براى آنها تبليغ ميكنيد.
  • مصطفی IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    5 0
    و همچنان یک نسل از ایرانخودرو و سایپا عقب است
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    0 0
    دیگه خابش ببینیم ماشین بخریم علابرکت الله دله ۱۷۹ میایون پارس ۴۶۷میلیون پزوه ۳۸۹میلیون خدای خودت کممک کن خدایش دیگه من یکی نامید نا مید دیگه بتونم پرایدی بخرم اخ ۱۷۹ میلیون از کجا مگه این دستگاه پول چاپ کنم خدا خودت فقط فقط فقط

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس