کد خبر 1325271
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶
نماینده چین وانگ کان

مذاکره کننده ارشد چین پس از دیدار با باقری، رئیس هیات ایرانی در وین، تصریح کرد که جمهوری اسلامی ایران با ارائه ایده‌های تازه و جامع نقش بسیار سازنده‌ای را در گفت‌وگوها ایفا می‌کند.

به گزارش مشرق، وانگ کوان، مذاکره کننده چین دوشنبه شب در جمع خبرنگاران گفت: چین و ایران گفت‌وگوهای دائمی را در جریان مذاکرات دارند و دو طرف درباره تمام مسائل مذاکراتی تبادل نظر می‌کنند.

وی تصریح کرد: چین قاطعانه از مطالبات منطقی ایران در زمینه فعالیت‌های اتمی، مادامی که خطر اشاعه تسلیحات هسته‌ای نداشته باشد حمایت می‌کند. دیپلمات چین خاطر نشان کرد که این کشور به حمایت از ایران برای استفاده صلح آمیز از انرژی اتمی ادامه می دهد.

وی در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت گفت‌وگوها پیرامون رفع تحریم‌ها گفت که در جلسه امشب به طور مفصل در این زمینه صحبت شد. کوان همچنین در پاسخ به سووال دیگر ایرنا در خصوص دورنمای دست یابی به توافق نهایی هم گفت که مذاکرات در این زمینه جریان دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • میرک IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    1 2
    اقا نگونوکران غرب ناراحت میشندسکته میکنندها.
  • IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    0 0
    تحریمها شده اند(چوب سه سر خلا)اگر (تحریمهاباشند ومذاکره ای درکار نباشه کمترلز۲۵درصد جامعه مشکل پیدا میکندو۷۵درصد حامعه مشاغل خودساخته برلی خودشان درست میکنندومیچخانند زندگیشونو با تورم وگرانی!چون دولت پول نداره) واگر(مذاکره ای وتوافقی برای رفع تحریماا بشه بیشتراز۷۵درصد مشاغل خودساخته خودشان را ازدست میدهند ودولت با دلارهای که بدست میآورد باید۷۵درصد را ایجاد اشتغال براشون کنه)واگر(مذاکره وتوافقی بصورت موقت ونامعلوم باشه که میشه مدتی تورم مدتی گرانی مدتی رکود مدتی بیکاری مدتی با کاری مدتی فرار مدتی ....کلا بلاتکلیفی فرار سرمایه ها ونغزها وثروت کل مملکت)
  • DE ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    0 0
    نقش ایران یا روسیه و چین ؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    1 0
    بار دیگر به هیچ وجه نباید زیر بار پروتکل الحاقی برویم حتی اگر تحریمها را برندارند.با خنثی سازی تحریم دلیلی ندارد زیر بار خفت بار پروتکل الحاقی برویم.برای غربیهای زیاده خواه همان پادمان کافیست. در ضمن پذیرش پروتکل الحاقی برای پرستیژ ابرقدرتی مان و هم برای جان دانشمندان نمان خطر ناک است.
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    0 0
    بازرسی های اژانس بسیار محدود و کنترل شده باشد. از لباس مخصوص استفاده شود و زمان بازدید ب حد اقل تقلیل داده شود مثلا یک یا دو ساعت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس