عراق روزهای سختی پیش رو دارد که همه در آن بازنده هستند

ابوعلی العسکری در بیانیه ای اعلام کرد: بارها در مورد خطر مصادره حق اکثریت و قدم گذاشتن در مسیر خواست بیگانه به ویژه امارات و انگلیس هشدار داده بودیم.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، ابوعلی العسکری مسئول امنیتی کتائب حزب‌الله عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: بارها در مورد خطر مصادره حق اکثریت و قدم گذاشتن در مسیر خواست بیگانه به ویژه امارات و انگلیس هشدار داده بودیم.

بر اساس این گزارش، وی تاکید کرد: دیگر صدایمان گرفته شد.

ابوعلی العسکری اعلام کرد که براساس اطلاعات میدانی عراق روزهای سختی در انتظار دارد که همه در آن بازنده هستند.

در نخستین جلسه پارلمان عراق که روز یکشنبه برگزار شد یکی از نمایندگان به محمود المشهدانی رئیس سِنی پارلمان حمله کرد و پس از متشنج شدن فضای موجود در صحن پارلمان و وخیم شدن وضعیت جسمی المشهدانی، یک آمبولانس او را به بیمارستان «ابن سینا» در منطقه سبز بغداد منتقل کرد. با این وجود جلسه رأی گیری در مجلس ادامه پیدا کرد و الحلبوسی برای دومین بار به عنوان رئیس پارلمان انتخاب شد.

کمیته هماهنگی شیعیان عراق در واکنش به اتفاقات اولین جلسه پارلمان بیانیه‌ای صادر و به انتخاب مجدد محمد الحلبوسی به عنوان رئیس پارلمان این کشور اعتراض کرد. کمیته هماهنگی در بیانیه خود اعلام کرد: ما نتایج جلسه انتخاب رئیس مجلس و دو معاونش را رد می‌کنیم زیرا در غیاب رئیس سِنی مجلس برگزار شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس